Nvidia bundlar Watch Dogs med Geforce

Permalänk
Medlem

tycker också spelet det jag sett bara är en dålig gta kopia och inget annat, och nu har det inte ens den uber grafik att skryta med som i dom tidiga E3 videos så jag skippar detta bajs, inte första och sista gången spel ser fulare ut på slutprodukten , far cry 3 såg också betydligt bättre ut på alla demo videos...

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Fick med 4 spel tror jag, från deras sajt. Var ju nästan pinsamt :S

Nu kom jag på vad spelet hette, Deadfall Adventures.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

"Det som nappar på erbjudandet bör med andra ord höra med försäljningsstället om spelet verkligen följer med på köpet."
Jag reagerar på det inledande ordvalet. Eller är det kanske bara felstavat?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zappkiller:

Jag gissar på att watch dogs blir sämre än förväntat... Precis som GTA V... Jo jag gillade GTA V storyn.. men när man bara spelar open world för att leka o ha kul tycker jag san andreas hade mer att erbjuda... Jag hade trott att GTA V ändå skulle låta en göra bank rån och massa sånna saker utan att göra ett uppdrag... Tur för mig att jag gillar story spel också men jag köpte GTA V för open world... Jag kan lika gärna köra typ Modern Warfare storyn igen eller något (Jag hatar cod multiplayer det suger)

Jag skulle tro att det är sådant du upplever i GTA online. Nu har jag fortfarande inte provat det spelläget så är inte helt säker.

Jag håller med dig om att SP-läget faktiskt är lite fattigt på innehåll. Mitt enda problem med GTA5 är egentligen att spelet lanserades på enbart PS3 och Xbox 360 istället för PS4 och XO eller för den delen PC. Sedan att spelvärlden är ganska liten egentligen. Annars? Helt underbart spel.

Watch Dogs är rejält hypat så det kommer nog inte hålla de högt uppskruvade förväntningar som finns. Men att det blir topp 10 för 2014 är jag rätt säker på.

Permalänk
Skrivet av DanneCool:

Fast de flesta av dessa är ju äldre titlar... Nvidia bundlar ju det senaste.

Och med AMD får du välja titel/titlar själv, antingen något äldre som du vill spela eller något nytt (eftersom nya spel succesivt läggs till), istället för en titel som du inte kan välja.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Hmm surt nu när man köpte sig precis Gigabyte's windforce 780ti OC !!!

Hade ju vatt nice om komplett hade ändå gett en kopia av spelet nu när man ändå fyller år o så..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Nu kom jag på vad spelet hette, Deadfall Adventures.

Ha! Så dåligt Hade ju varit bra ifall de bundlat/kastat på detta på det billigare segmentet. Någon köper ett Titan/780 eller uppåt lär ju knappast bli imponerad.

Skrivet av stw78:

Hmm surt nu när man köpte sig precis Gigabyte's windforce 780ti OC !!!

Hade ju vatt nice om komplett hade ändå gett en kopia av spelet nu när man ändå fyller år o så..

Lämna tillbaka?

Grattis

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Ha! Så dåligt Hade ju varit bra ifall de bundlat/kastat på detta på det billigare segmentet. Någon köper ett Titan/780 eller uppåt lär ju knappast bli imponerad.

Lämna tillbaka?

Grattis

Nja fick det för ett bra pris så inte värt o lämna tillbaka det .. blir billigare och köpa spelet då..

Tackar!!