Call of Duty: Advanced Warfare med Kevin Spacey i november

Permalänk

Same shit, Different name

Visa signatur

PC Specs [Antec P100] [AsRock 970 Pro3 R2.0] [AMD FX8320] [2x 4 GB RAM] [AMD Radeon R9 270] [1TB SATA] [750W]

Permalänk

Hade varit kul att se en helt ny grafikmotor.

Vad är det för grafikmotor?

Är samma som IW6 från CODG http://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine så är det inte mycket att hänga i granen.

Visa signatur

OS: Windows 11 Prro | Chassi: Fractal Design Define 7 Svart | Moderkort: Asus Rog Strix Z390-F Gaming | Kylning: Corsair CPU Cooling Hydro H100X / 2*240mm | CPU: I9 Socket-LGA1151, 8-Core (16-Thread) 3.60GHz@5Gh (1.33v) | PSU: Corsair 1200W | HDD: Corsair SSD 120GB (OS), Intel 256GB SSD (Games), Seagate 1TB HDD (APPS/DL), Seagate 1TB HDD (Recordings) | RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | GPU: Gigabyte GTX 980 Ti 6GB | Monitor: HP Omen 27, TN-panel, 27", 165Hz och Nvidia G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

Herredjävlar, som om amerikaner behöver mer patriotisk dynga som detta..?

Säg mig.. är det bättre med rysk eller kinesisk propaganda?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Säg mig.. är det bättre med rysk eller kinesisk propaganda?

Det vore kul att se något som inte alls har med dagens grejer att göra utan kanske något ryskt/finskt? Något i Afrika hade nog blivit svårt eftersom det är alltför känsligt känns det som.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

För fösta gången sedan MW2 så finns det något intressant med COD

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av B777Y:

Vad är det för grafikmotor?

Är samma som IW6 från CODG http://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine så är det inte mycket att hänga i granen.

Treyarch och Infinity Ward har använt skilda motorer till sina spel, och eftersom Sledgehammer utvecklar detta spelet så skulle jag anta att även de använder en egen. Kan dock vara värt i bakhuvet att Sledgehammer arbetade med MW3 tillsammans med IW och några fler.
Så möjligtvis liknande mw's motorer.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att se så mycket propaganda i alla COD spelen.
Men annars så ser spelet ganska kul ut, roligt med rörelsefriheten och akrobatiken.

Tog bort onödig rage, ursäkta för dåligt beteende.
Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

Good Opinion

Jag håller med, har hört att nästa spel ska handla mer om andra välrdskriget

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThorinEk:

Jag håller med, har hört att nästa spel ska handla mer om andra välrdskriget

Vore minst sagt välkommet. Andra världskriget, inte för mycket vapen och attachments så kan det bli kanon! Ju mer skit dom lägger in i spelet desto mer kommer folk lära sig att missbruka trasiga kombinationer.

Näst på tur är ju Treyarch och jag gillade verkligen BO och BO2 även om BO2 var lite över gränsen med för mycket onödiga grejer.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.