Permalänk
Medlem

24-tummare med DisplayPort out?

Jag har tänkt köpa två st 24" 1920x1200-monitorer och köra bredvid varandra. Skulle vilja köra med DisplayPort chaining men hittar väldigt få monitorer med DisplayPort out - det enda jag hittat är Dells U2413 och U2414. I andra storlekar har jag hittat nån AOC och nån Viewsonic-modell.

Finns det några andra intressanta modeller? Eller är utbudet verkligen så här tunt?

Permalänk

Nog bättre att du själv kollar www.respektive skärmtillverkare.com/se istället för att hoppas på att andra ska göra det åt dig.
Suget efter det du söker är knappast speciellt stort...

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Inaktiv

En sökning på prisjakt säger att de modeller du hittat är de modeller som finns på marknaden just nu.

Hursomhelst så tycker jag att det gör riktigt schyssta skärmar har tittat på både U2413 och U2713 och tycker de är riktigt nice! Själv har jag en U2711H jag är jättenöjd med

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;14589197']Nog bättre att du själv kollar www.respektive skärmtillverkare.com/se istället för att hoppas på att andra ska göra det åt dig.

Det är ju kollat sajterna jag gjort. Vad är din poäng?

Skrivet av anon81912:

En sökning på prisjakt säger att de modeller du hittat är de modeller som finns på marknaden just nu.

Hursomhelst så tycker jag att det gör riktigt schyssta skärmar har tittat på både U2413 och U2713 och tycker de är riktigt nice! Själv har jag en U2711H jag är jättenöjd med

Ah, hur lyckades du söka efter DP out på prisjakt? Jag hittade inget fält för det...
Visst verkar Dellen ok men jag hade hoppats på att kunna ha lite mer att välja på avseende design och kanske inbyggda högtalare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mikewse:

Det är ju kollat sajterna jag gjort. Vad är din poäng?

Ah, hur lyckades du söka efter DP out på prisjakt? Jag hittade inget fält för det...
Visst verkar Dellen ok men jag hade hoppats på att kunna ha lite mer att välja på avseende design och kanske inbyggda högtalare

Jag letade efter >1 DP port. Att den ena är utgång var typ samma sak!