Asus RT-AC3200 är världens snabbaste 802.11ac-router

Permalänk
Medlem
Skrivet av star-affinity:

”Spider router, spider router. Does whatever a spider router does.”

Can it do wireless, no it cant, it´s a spider... LOOKOUT it´s a spider routeeeeeeeeeeeeeer

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem

Ser ut som jag ar ensam om att tycka att ladan ar snyggare an deras aldra modeller.

Fler antenner ger val bara battre hastighet nar det ar fler enheter uppkopplade samtidigt och inte battre rackvidd?

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Avstängd

Undra vad den ger 3.2 Gbps på papperet och 175 Mbps utanför vakuum-laboratoriet?

Permalänk
Skrivet av V1pArzZ:

Can it do wireless, no it cant, it´s a spider... LOOKOUT it´s a spider routeeeeeeeeeeeeeer

Hehe. The router webb.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Avstängd

Tja, nu har jag fått reda på att i RT-AC3200 sitter två 5-gigahertzroutrar och en 2,4-gigahertzrouter som agerar som en, och den utlovade hastigheten är i själva verket vad som kan nås när belastningen fördelas mellan dessa tre nätverk.

Måste säga att ibland är tyvärr artiklarna på Swecklockers kopierade från reklamutskick med lite stänk av egna tankar.

Permalänk
Medlem

Snålt med bara en USB 3 port och ändå lär det kosta svindyrt.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk

Varför vill man ha usb på en router? jag tänker att den har ju wifi och sån vanlig nätverkskabel, och det måste vara mycket snabbare än usb eller?

Visa signatur

ett gäng p4:or, nån gammal amd duo, c2duo, core2, gammelquad, i5 bärbar, 4770k, 4820k, rog, tuf, massa fläktlösa gpuer, ett gäng seasonic fläktlösa platinum/gold, ram i alla varianter och storlekar, noctuor som kylare, uteslutande nexusfläktar, ett gäng crapskärmar jag fått gratis, esi julia pci/pci-e, ni ak1, wd black så långt det går. jettegrym steerio med jettemycket bas och jettegrymma hörlurar. har även en eizo crt från framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trivial1ty:

Varför vill man ha usb på en router? jag tänker att den har ju wifi och sån vanlig nätverkskabel, och det måste vara mycket snabbare än usb eller?

Dom flesta satter in en extern harddisk eller skrivare i routern.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3