Permalänk
Medlem

Köpråd 144 Hz skärm för spel!

Tjena, det är så att jag inte har någon skärm just nu och är ute efter en 144 Hz skärm.
Jag har tittat på två st och skulle vilja ha lite synpunkter på vad som är det bättre valet enligt er!

Skärm 1: Philips 242G5DJEB (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1879580)

Skärm 2: Acer GN246HLBbid (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2603257)

Runt det priset ligger min budget på, så om ni har andra/bättre tips på skärm så säg gärna till!

Tänkte ta detta på 3 månaders avbetalning med tanke på tight budget, både inet och cdon använder sig av klarna men cdon har lite billigare. Jag undrar nu om någon här har någon erfarenhet av Klarna. Jag har kollat och de erbjuder inte e-fakturor, men hur skulle de 3 fakturorna se ut för respektive skärmar?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Köp en 144hz skärm med strobed backlight. Så att du kan använda dig utav tekniker så som LightBoost, ULMB, Turbo240 eller BENQ Blur Reduction. Det ger en stor skillnad. Det är värt att vänta och spara pengar för att få.

Permalänk
Medlem

Den här ^
Har den själv, mycket prisvärd.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem

Passar på att flika in med tips inom privatekonomi!
Köp aldrig något du inte har råd med
Köp aldrig något på avbetalning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

Passar på att flika in med tips inom privatekonomi!
Köp aldrig något du inte har råd med
Köp aldrig något på avbetalning

Sköt dig själv, håll rent på egen bakgård och skit i andra så blir du lyckligare.

Permalänk
Skrivet av Falcon:

Sköt dig själv, håll rent på egen bakgård och skit i andra så blir du lyckligare.

Han gav ett tips, inte kritik om TS privat ekonomi. Det blir lite dubbelmoral med ditt inlägg också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xGreenRed:

Han gav ett tips, inte kritik om TS privat ekonomi. Det blir lite dubbelmoral med ditt inlägg också.

Starta en egen tråd om privatekonomi under samhällsdebatt, om ni vill diskutera ekonomi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Starta en egen tråd om privatekonomi under samhällsdebatt, om ni vill diskutera ekonomi.

Fast nu heter ju tråden "Köpråd 144hz...."

Rådet är då...NEJ. Köp inte.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |