Permalänk
Avstängd

Thomson 55FW8785

Är det någon som har köpt den här TV:en? http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/55FW8785/thomso...

Är den något att ha?

Ska köpa en ny tv och såg denna och tyckte att priset var adekvat men jag vet inte riktig mer om den. Står inte så mycket på nätet heller

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Allt är självklart tyckte och smak men jag gillar alltid bildkvaliteten av en IPS panel bättre så jag skulle lägga till den lilla pris skillnaden och ta denna tv från LG 55LB561V i stället om jag vore som du.

Mycket mer TV för pengarna tycker jag iallafall med tanke på vad det sitter för panel i det olika TV-apparaterna.

Mvh
Daniel

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DH82:

Allt är självklart tyckte och smak men jag gillar alltid bildkvaliteten av en IPS panel bättre så jag skulle lägga till den lilla pris skillnaden och ta denna tv från LG 55LB561V i stället om jag vore som du.

Mycket mer TV för pengarna tycker jag iallafall med tanke på vad det sitter för panel i det olika TV-apparaterna.

Mvh
Daniel

Aha, är det stor skillnad mellan IPS och VA (Vertical Alignment) som Thomson har? Tänkte använda den mest till sport(fotboll) och film. Thomson har 100hz jämfört med LG som har 50hz

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."