Acer Predator GN246HLBbid - 24tummare med 144Hz?

Permalänk
Medlem

Acer Predator GN246HLBbid - 24tummare med 144Hz?

Hej! Har det senaste kikat runt lite efter en ny 144Hz-skärm. Tidigare har jag egentligen bara gått och funderat mellan BenQs billigare 144Hz:are (XL2411Z) samt ASUS alternativ i samma prisklass (VG248QE). Nu till topic. När jag tidigare idag var inne på Inets hemsida så snubblade jag över den här, något billigare skärmen från Acer. Sökte runt lite snabbt men hittade så gott som ingen(inga) info(recensioner) kring den.

Letade även här i forumet men kunde inte hitta något alls om den(?).

Kanske är det någon av er som har skärmen i sin ägo? Eller i alla fall lite info om den - hur står den sig mot de två andra skärmarna jag nämnde?

Permalänk

Jag har samma dilemma som dig, lutar mer åt asus skärmen dock. Jag tycker asus är najs, ingen aning om vad jag grundar det på dock!

Permalänk
Medlem

Bumpar den här tråden lite eftersom jag är i köptankar av just denna skärm men hittar väldigt dåligt med recensioner kring den!

Permalänk
Medlem

Var det någon av er som köpte skärmen?
Den verkar ju bra, och undrar om någon kunde ha lite input!

Permalänk

acer är en bra "budget variant"´, dock har jag asus skärmen och är helt förälskad!

Visa signatur

Moderbräda: MSI Z87-G45 Processor: i7 4770K @ 4.4Ghz RAM:Corsair CL9 1600mhz 16GB Kylning: Corsair H100i i P/P med Cougar 120mm. Kraftlåda: EVGA SUPERNOVA G2 850W (rip bequiet p7 1000w) Grafikkort: MSI GTX1080

Permalänk
Medlem

Den såg riktigt nice ut, vad är den stora skillnaden mellan de 2 skärmarna?
Jag har ångest! Och skall köpa min första bra skärm, mestadels användas till FPS spel på Xbox One samt på PC!

Tacksam för all hjälp man kan på
haha

// Velig person