Permalänk
Medlem

Tips på allroundskärm

Tjena!
Letar efter en så kallad "allroundskärm" som ska användas till gaming,slösurf,kolla filmer och göra skolarbeten på. Budgeten ligger runt 1500 kr - 2500 kr.

//Eric

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte precis en "Koreaskärm" som jag är sjukt nöjd med. Man får lite av allt för ett ganska bra pris, 1444p upplösning och minst 96Hz, jag fick 110Hz på min.
Fast man får tänka på att det kan bli problem med den, jag fick ett trasigt kretskort i min så dom skickade ett nytt som jag bytte ut själv. Så det beror på om man orkar att skärmen kan ha nått fel. Den gick på ca 2600 för mig med moms och tullavgifter inräknat

Permalänk
Medlem
Skrivet av barabom:

Köpte precis en "Koreaskärm" som jag är sjukt nöjd med. Man får lite av allt för ett ganska bra pris, 1444p upplösning och minst 96Hz, jag fick 110Hz på min.
Fast man får tänka på att det kan bli problem med den, jag fick ett trasigt kretskort i min så dom skickade ett nytt som jag bytte ut själv. Så det beror på om man orkar att skärmen kan ha nått fel. Den gick på ca 2600 för mig med moms och tullavgifter inräknat

Är det en Qnix-skärm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle faktiskt tipsa dig om att kolla in denna

http://cdon.se/hemelektronik/aoc/aoc-g2460pqu-tn-144hz-24-p22...

Extremt snabb skärm för gaming (1ms-144hz) och det går även höja,sänka, vinkla etc!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wikiie:

Är det en Qnix-skärm?

Skickades från m.sweclockers.com

Yes det är en Qnix skärm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av barabom:

Yes det är en Qnix skärm!

Okej , de verkar vara populära nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte6950:

Skulle faktiskt tipsa dig om att kolla in denna

http://cdon.se/hemelektronik/aoc/aoc-g2460pqu-tn-144hz-24-p22...

Extremt snabb skärm för gaming (1ms-144hz) och det går även höja,sänka, vinkla etc!

Värt att kolla

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dell U2414H uppfyller alla dina krav.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoltz:

Dell U2414H uppfyller alla dina krav.

Skickades från m.sweclockers.com