Watch Dogs begåvas med sista versionen av The Worse Mod

Permalänk
Medlem
Skrivet av JnLoader:

Sugen att testa detta men finns det möjlighet att stänga av sånt som DOF ?
Någon slags meny som typ Maldo för Crysis 2 kanske ? ( Är väl allt för mycket att begära, men vem vill inte ha det lätt )

Du stänger av DoF i spelets egna grafikinställningar. The Worse Mod hade Maldo's meny i en föreågende iteration men den togs bort då det krånglade till saker på tok för mycket. Nu är modden helt perfekt.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekl3M:

Är det bara för mig som det fortfarande är massa stutter trots modden? Går ju inte att köra bil för 5 öre.

Ja slutade spela så fort jag kört bil en stund. Kan inte tänka mig lägga en minut till på det spelet förräns de löst detta (vilket förmodligen aldrig kommer ske).

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DeFeCT79:

100% rabatt borde ju innebära att spelet är gratis... Drar man av 100% av en kostnad så är det i de flestas ögon hela summan

Du har ju redan betalat 141kr för det, så det är ju inte gratis, sen att det inte kostar något på Uplay efter det är väl ganska självklart, då du redan köpt spelet

Jag fattar vad du menar, men det var lite roligt formulerat från början: "Köpte det genom nån diskutabelsida med en 100% rabattkod för 141:-"

Han köpte en kod för 141kr, den koden användes för att få spelet "gratis" på u-play.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Roligt att vissa fortfarande tror att konsoler är i samma klass som pc. Anledningen till att de ströp watch dogs var att det inte skulle sticka i ögonen på konsol-tomtar som kunde jämföra det med pc, är vad jag läst. Bra det gick att justera i efterhand då 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sanazin:

Du stänger av DoF i spelets egna grafikinställningar. The Worse Mod hade Maldo's meny i en föreågende iteration men den togs bort då det krånglade till saker på tok för mycket. Nu är modden helt perfekt.

Aha okey så pass smidigt, tackar så mycket Sanazin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekl3M:

Är det bara för mig som det fortfarande är massa stutter trots modden? Går ju inte att köra bil för 5 öre.

Nej, det hackar fortfarande fram som skit och så vida de inte anställer ny personal som vet hur man kodar så kommer det nog aldrig bli bättre tyvärr. Jag spelade inledande timmen i spelet innan jag gav upp i hopp om att det skulle patchas. Nu lär spelet bara förbli en ospelad besvikelse.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Nej, det hackar fortfarande fram som skit och så vida de inte anställer ny personal som vet hur man kodar så kommer det nog aldrig bli bättre tyvärr. Jag spelade inledande timmen i spelet innan jag gav upp i hopp om att det skulle patchas. Nu lär spelet bara förbli en ospelad besvikelse.

Måste va något fel bara för dig, jag har då inte märkt av att det "hackar".... KANSKE någon enstaka gång för att man ska åka över en bro och det ska ladda just den delen av kartan. Du kör säkert pirat version.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Kan inte säga att det hackar för mig heller, dock när jag installerade TheWorseMod så blev spelet "sämre" i alla fall med kamerastyrningen när jag var inomhus, ibland även utomhus, kameran fastnade i ett läge och även om Aiden vred sig åt något annat håll och jag försökte följa efter med muspekaren så satt kameran fast i den position.

Kändes som man fick gimbal lock eller liknande vilket var lite irriterande så när jag plockade bort modden så blev det bra igen. Funderar dock på att spela om spelet igen fast med modden installerad från början och se om jag får samma problem.

/Ullman

Permalänk

man blir less och trött som fan på ett spel fort när allt man gör är att trycka esc och mixtra med grafikinställningar

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Måste va något fel bara för dig, jag har då inte märkt av att det "hackar".... KANSKE någon enstaka gång för att man ska åka över en bro och det ska ladda just den delen av kartan. Du kör säkert pirat version.

det hackar för mig också.. med allt på low.. har steamverisionen. jag har samma fps på max inställningar som low .. omöjligt att få ngt flyt. Kan gå hur bra somhelst i 10 sekunder.. sen hackar det till ..felkodat skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Måste va något fel bara för dig, jag har då inte märkt av att det "hackar".... KANSKE någon enstaka gång för att man ska åka över en bro och det ska ladda just den delen av kartan. Du kör säkert pirat version.

Nope, legit deluxe-version. Ja, då är det väl något annat då men hackar gör det iaf och blir inget flyt alls.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Inaktiv

Ett spel som hade sånt FRUKSTVÄRT ENORMT potential, bara slängdes ned i den mörkaste delen. En falsk marknadsföring på en massiv skala, varför måste spelmarknadens juridik vara så dålig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Nope, legit deluxe-version. Ja, då är det väl något annat då men hackar gör det iaf och blir inget flyt alls.

Jag upplever faktiskt detsamma som du gör! Kanske inte har den bästa prestandan, men kör jag utan denna mod så flytar allt grymt bra iaf! Blir nog att återställa till tidigare skick. Men sjukt grymt go grafik med moden

Visa signatur

Antec P182 | Asus P5Q-E | Intel Core2Duo E8500 | Corsair Dominator TWIN2x8500 | Asus Radeon HD4870 "Dark Knight" | 1x150GB (10krpm) + 1x300GB + 1xTB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Måste va något fel bara för dig, jag har då inte märkt av att det "hackar".... KANSKE någon enstaka gång för att man ska åka över en bro och det ska ladda just den delen av kartan. Du kör säkert pirat version.

GTX 770, har bara spelat omoddade versionen, hackar för mig, fast "cykliskt".
Det flyter på 10 sekunder, hackar 2, flyter 10, hackar 2, flyter 10, hackar 2 osv osv.

Men vrider man ner inställningarna tillräckligt så slutar det.
Antar att jag har för svagt grafikkort.

Visa signatur

MSI Z87-G43 |___| Intel Core i5 4670K |___| Gigabyte GeForce GTX 770 OC HDMI DP 2xDVI 2GB |___| Crucial Ballistix Sport DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x8GB |___| Corsair CX600M 600W |___| Fractal Design Define R4 (Svart) |___| Kingston SSDNow V300 SV300S37A 120GB |___| Seagate Barracuda ST2000DM001 64MB 2TB |___| Microsoft Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElSmisko:

GTX 770, har bara spelat omoddade versionen, hackar för mig, fast "cykliskt".
Det flyter på 10 sekunder, hackar 2, flyter 10, hackar 2, flyter 10, hackar 2 osv osv.

Men vrider man ner inställningarna tillräckligt så slutar det.
Antar att jag har för svagt grafikkort.

Du får skaffa något starkare. Tänk på att nextgen är här så ett oldgen 770 har ingenting att sätta emot.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.