Permalänk
Medlem

Bra skärm för priset?

https://www.komplett.se/benq-24-led-gw2450hm/806929

Hittade denna nu under rean. Brukar vara en skärm på rea för 990kr som liknar denna, fast med TN panel och ingen HDMI. Denna verkar riktigt bra för priset. Om inte, vad är felet på den? Tänkte köpa 2-3 stycken!

Här är skärmen dem brukar ha ute på rea; http://www.dustinhome.se/product/5010755964/benq-gl2450e-24-w...

Permalänk
Medlem

Någon som vet något?

Permalänk
Medlem

Felet på den med TN-panel är att den har TN-panel. Ta den med VA.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Felet på den med TN-panel är att den har TN-panel. Ta den med VA.

Det jag menar, blev lite chockad att Komplett gjorde en sån rea på denna VA-panel skärmen. Den med TN har ju inte ens HDMI. Funderar verkligen på att köpa 3 såna här skärmar.

Permalänk
Medlem

Ta den första

Permalänk
Medlem

Om ni har läst så vill jag inte att ni väljer mellan skärmarna, vet att #2 länken är en väldigt dålig skärm igemfört med den första. Frågan är, är skärmen jag länkade först bra för priset eller tycker ni jag ska satsa på någon annan skärm?
Tack för svaren ändå, schysst att ni vill hjälpa!

Permalänk
Skrivet av Lancaith:

Om ni har läst så vill jag inte att ni väljer mellan skärmarna, vet att #2 länken är en väldigt dålig skärm igemfört med den första. Frågan är, är skärmen jag länkade först bra för priset eller tycker ni jag ska satsa på någon annan skärm?
Tack för svaren ändå, schysst att ni vill hjälpa!

VA eller ips VA har bättre svärta och färger än TN lika så med ips, som har lite sämre svärta än VA.

Men skulle tagit VA framför TN i alla fall.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar låsta*

Trots flera tillsägelser om korspostning och bumpning fortsätter du. Dina trådar och bumpinlägg gör ju att andras trådar trycks undan vilket är oacceptabelt. Tyvärr är jag därför tvungen att låsa dina trådar och ämnet anses vara förbrukat.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...