SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk
Medlem
Skrivet av olafett:

Måste ge lite kritik när jag haft musmattan några veckor. Ytbeläggningen verkar vara rätt dålig; det är redan synliga slitmärken i mattan, kanterna är fransiga och den luktar fortfarande päckel. Jag hade nog förväntat mig lite mer av en musmatta för nästan 200 kr inkl frakt.

200 för en musmatta är ingenting ju! när det går över 300 så börjar det bli lite dyrt för en bra matta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

200 för en musmatta är ingenting ju! när det går över 300 så börjar det bli lite dyrt för en bra matta.

200 kr är mycket för en dålig musmatta, jag har inget problem med att betala för prylar som faktiskt är bra.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Har samma modell som dig fast utan SweC loggan. Hållit i snart 2 år. Lukten som du nu antar känner är kanske på grund av att du är överkänslig eller doppar näsan i tyget. Vem vet. Lukten avtar efter hand. Kanterna blir frasiga efter hand. Känner du av kanterna då är du väldigt känslig eftersom det är ett väldigt mjukt material.

Köp en billig musmatta så får du känna på hur skräp känns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Har samma modell som dig fast utan SweC loggan. Hållit i snart 2 år. Lukten som du nu antar känner är kanske på grund av att du är överkänslig eller doppar näsan i tyget. Vem vet. Lukten avtar efter hand. Kanterna blir frasiga efter hand. Känner du av kanterna då är du väldigt känslig eftersom det är ett väldigt mjukt material.

Köp en billig musmatta så får du känna på hur skräp känns.

Varför denna flaming?? Jag har varit toknöjd med en CorePad EyePad i flera år. Den kostade mindre än Qpaden, luktade inte apa (inte ens när den var ny) och hade inte ett spår av slitmärken efter drygt två års användning. Qpaden är fransig redan när jag får den och har slitmärken efter ett par veckor. Rent ergonomiskt stör jag mig inte på kanterna men det är knappast estetiskt tilltalande.

Förstår du varför jag är missnöjd?

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

När kommer det in nya musmattor?! Jag har väntat i flera månader nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av weezy:

När kommer det in nya musmattor?! Jag har väntat i flera månader nu!

Bump, vore kul om det kom nya musmattor, hade velat ha en xD

Visa signatur

i5 3570K ~ Fatal1ty Z77 Pro-M ~ G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws ~ Corsair AX 850W ~ Arc mini ~ HD6950 @ 6970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glyptic:

Bump, vore kul om det kom nya musmattor, hade velat ha en xD

Jag med

Permalänk
Medlem

Jag vill ha denna musmatta! Kan ni inte beställa en batch till? Plz? :3
I would buy it big time!

Permalänk
Medlem

....och nu har jag nästan lyckats slita ut (!) den jag köpte förra året och undrar som föregående inlägg om det inte skulle kunna gå att beställa en laddning till? Det verkar helt klart finnas underlag för försäljning och åtminstone jag har lärt mig min läxa och skulle vilja köpa åtminstone två - RAID1 på musmattsnivå. xD

Visa signatur

WS: ASUS P7P55D/i5-750, Hydro H50, XFX6950/2GB, Intel X25-V/2Tb lagring, Corsair VX-550
Server: ASUS, AMD Athlon64 X2 6000+ Scyte Ninja, NVidia GS8400Silent, 2Gb ram, ~4Tb SATA, 500W, CM Stileo500 (tyst)
"-Sometimes all that is needed is a high five. In the face. With a chair!"

Permalänk
Medlem

Skulle också kunna tänka mig en sån där musmatta!

Visa signatur

GPU: Sapphire 5700 XT CPU: i9 10850K @ 5 GHz med NH-D15 RAM: 32 GB Vengeance @ 3600 MHz PSU: eVGA Supernova 750 G3 Chassi: Define R5 Moderkort: Asus Strix Z490-F Lagring: 970 EVO 500 GB och 840 EVO 250 GB Skärm: Asus TUF VG259Q, PHILIPS Brilliance 230C, Samsung U28E590
Äldre grejer: 4790K, i7 920, Athlon 3800+ X2, 290X Crossfire, 560 Ti Sli, 560 Ti 448 cores, 8800 GT Sli.
Laptop:  MacBook Pro 13" mid 2014 

Permalänk
Medlem

Ja en stor modell vore inte helt fel, som komplement till min FZ-musmatta

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Skulle köpa 2 st utav den större modellen om ni fixade flera till salu!

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Finns dessa till salu fortfarande?

Permalänk
Medlem

Skulle med vilja veta om ni säljer sweclocks mattor fortfarande? är i stort beroende av en ny matta.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Har de slutat sälja nu? Jag hittar inte längre.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Geeks
SweClockers

Mattan slutade säljas för cirka två år sedan och det finns tyvärr inga planer på att trycka fler.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Mattan slutade säljas för cirka två år sedan och det finns tyvärr inga planer på att trycka fler.

le inte för att ni inte säljer eran musmattan längre;)

Permalänk

Ett stycke SweC musmatta tillverkad av Qpad hade inte varit helt fel!

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Fler SweC-mattor till folket!
Har nött ut mina gamla och förväntar mig kunna köpa nya såväl till vardagsrummet som till datorn(prio-1 till dator)!

Länge Leve Sweclockers-mattor!

Permalänk
Medlem

Snart 2018.... :-o

.....börjar det inte bli dags att damma av planerna på en revival?
Jag vet inte hur det är med era mattor men nu börjar trycket bli lite väl slitet och en del oroväckande fransar i kanterna.
Det hade varit galet snällt om det började talas om att göra en ny vända på kansliet och göra glada medlemmar ännu gladare [igen]. ^_^

Säg att tomten kommer tidigt/sent i år/nästa år? o.O #bumpftw

Visa signatur

WS: ASUS P7P55D/i5-750, Hydro H50, XFX6950/2GB, Intel X25-V/2Tb lagring, Corsair VX-550
Server: ASUS, AMD Athlon64 X2 6000+ Scyte Ninja, NVidia GS8400Silent, 2Gb ram, ~4Tb SATA, 500W, CM Stileo500 (tyst)
"-Sometimes all that is needed is a high five. In the face. With a chair!"