Permalänk
Avstängd

Söker 144hz skärm (2000-3000kr)

Är sugen på en 144hz skärm. 1920x1080 blir det för dem pengarna.
Ska ha bra bild, då jag enbart spelar.
Vilken är den bästa jag kan få för max 3000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Är sugen på en 144hz skärm. 1920x1080 blir det för dem pengarna.
Ska ha bra bild, då jag enbart spelar.
Vilken är den bästa jag kan få för max 3000kr?

Begagnat eller nytt?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Brorsan har den, han är väldigt nöjd med den iallafall. Kan dock vara en del pill i inställningarna i början.

Såg att de ingår även 4 spel just nu hos inet.

Permalänk
Skrivet av makn:

Köpte mig just en sån för ett par dagar sedan. Kan inte säga mer än att vid spel är jag mycket nöjd, spelar CS:GO, WoW, BF4, SC2, Dota2 m.fl. Haft IPS rätt länge och nog är det skillnad på färger (har fortfarande den ena kvar som sekundär skärm), men efter att lite pill så ser det helt ok ut, extremt överdriven gamma om du frågar mig så fick ställa ner på både skärm och i färginställningarna i windows men nu ser det som sagt godkänt ut för att vara TN.

Kan inte förstå hur man spelat på 60hz innan, kommer nog aldrig kunna gå tillbaka så länge jag finner spel underhållande.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd

Tack för svar, blev denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2442876

Ska bli riktigt kul att spela i högre hz än 60, aldrig gjort det..

Permalänk
Medlem
Skrivet av nakphud:

Brorsan har den, han är väldigt nöjd med den iallafall. Kan dock vara en del pill i inställningarna i början.

Såg att de ingår även 4 spel just nu hos inet.

Vart hitta du att det ingår spel på Inet?

Visa signatur

Main-Burk: Intel Core i7 7700k || 32gb Corsair || RTX 3080|| Benq XL2720Z x3 |
Server-Burk: Intel Xeon E-3 1270v2 || 32gb RAM || 2xQuad Intel NIC || Quardo P400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Tack för svar, blev denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2442876

Ska bli riktigt kul att spela i högre hz än 60, aldrig gjort det..

Se till att fråga om modell rev.2.. Jag har en likadan, dock 2420Z, grym skärm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredde89:

Vart hitta du att det ingår spel på Inet?

Står i beskrivningen av skärmen.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort inlägg som stred mot §9

Citat:

§ 9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...