Permalänk
Medlem

Bästa Smart-TV för max 5000kr

Gärna med inbyggd Wi-fi..

Vad rekommenderar ni?

Tack för er hjälp!

Permalänk

Någon speciell anledning att du vill ha smart?

Permalänk
Medlem

Egentligen är den inte till mig utan till min syster och hennes man.. Det ska ha en inbyggd webbläsare, gärna med flash stöd.

Permalänk
Medlem

Varför inte köra på en "osmart" och en dongel, typ chromecast/apple-tv ?

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Skrivet av RSX:

Egentligen är den inte till mig utan till min syster och hennes man.. Det ska ha en inbyggd webbläsare, gärna med flash stöd.

Jag tror för 5K med en smart tv blir varken smart funktionen bra eller bilden
bilden. Iaf inte smart funktionerna så kanske bättre med dum tv för 5K +cc för 400?

Permalänk
Medlem

Får kolla upp det där med Chromecast.. Ser intressant ut.. Tack!

Permalänk
Skrivet av RSX:

Får kolla upp det där med Chromecast.. Ser intressant ut.. Tack!

Har själv inte testat och är inte så insatt i den men som jag förstått så kan man streama film från appar som Netflix och viaplay men också köra webbläsare så man kan kolla från swefilmer t.ex. Någon annan får gärna rätta eller bekräfta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Har själv inte testat och är inte så insatt i den men som jag förstått så kan man streama film från appar som Netflix och viaplay men också köra webbläsare så man kan kolla från swefilmer t.ex. Någon annan får gärna rätta eller bekräfta.

Korrekt

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |