Permalänk
Medlem

Sluta fungera helt plötsligt!?

Tja!

För knappt en vecka sedan köpte jag ny skärm (Asus VG248QE). Jag har kopplat den från Mini Displayport till vanlig displayport in i skärmen. Idag när jag satte på datorn så sluta den fungera bara, skärmen är svart och det står (No Signal). Jag har inte rört något, eller gjort något annorlunda.

Någon som vet vad problemet kan vara? Tacksam för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Laatte:

Tja!

För knappt en vecka sedan köpte jag ny skärm (Asus VG248QE). Jag har kopplat den från Mini Displayport till vanlig displayport in i skärmen. Idag när jag satte på datorn så sluta den fungera bara, skärmen är svart och det står (No Signal). Jag har inte rört något, eller gjort något annorlunda.

Någon som vet vad problemet kan vara? Tacksam för svar!

Sitter sladden i som den ska?

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Sitter sladden i som den ska?

Haha, japp den sitter stadigt och bra!

Permalänk
Medlem

Kan även notera att HDMI inte fungerar heller. Testade en annan skärm och det funkade inte på den skärmen heller. Verkar som om att min dator inte tillåter en extern skärm? Helt plötsligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laatte:

Kan även notera att HDMI inte fungerar heller. Testade en annan skärm och det funkade inte på den skärmen heller. Verkar som om att min dator inte tillåter en extern skärm? Helt plötsligt.

Har du en laptop? Fungerar den "inbyggda" skärmen?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Har du en laptop? Fungerar den "inbyggda" skärmen?

Ja, den fungerar som vanligt! (Asus g75v)