Permalänk
Medlem

Ny TV till en fattig man

Hejsan Sweclockers!

Nu är det så att jag råkade slå sönder min gamla tv i sömnen av oturliga själ så behöver köpa mig en ny men tyvärr så är jag inte Joakim von Anka med den grymt feta budgeten men får försöka med det lilla jag har..

Jag har en budget på 6000:- hade jag tänkt mig och har kollat runt och man får rätt mycket för det nu för tiden jämfört med förr.

Det första jag tänkte var att jag helst ville ha en Samsung då min gamla TV var en Samsung och jag var väldigt nöjd med den samt att Samsung får ju oftast väldigt bra på alla tester men egentligen spelar det ingen större roll för mig.

Var inne och kikade på denna (https://www.komplett.se/lg-47-led-smart-tv-47lb570v/815922) som verkade vara rätt mycket TV för pengarna i min mening men är dålig på tv apparater så någon får gärna göra en input om den är verkligen värd sina pengar.

Men kom gärna med förslag som sagt är jag inte så kräsen av mig så länge jag får en hyfsad tv för den lilla peng jag lägger så är jag nöjd.

Dock har jag några få krav då.

1. Max 6000:-
2. Smart TV
3. Inbyggt Wifi
4. Klara av viaplay via smart tv (dessvärre endast LG, Panasonic och Samsung som klarar detta)

Tack så mycket på förhand till alla och ha en fortsatt trevlig lördag och drick inte för mycket för då blir man yr.