Permalänk
Medlem

Minecraft, server för Feed the Beast

Hej jag söker någon som har en seriös Feed the beast server som man kan komma in och spela på.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Vi på Ruthless kör en server via ATlauncher med DNS Techpack, Kanske är av intresse?

ATLauncher är en motsvarighet till FTB och har lite andra packs. Just DNS Techpack är lite mer bygga maskiner och sånt.

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Medlem

hej, har inte sett att du hade svarat :/ är det en stor eller liten server?? jag som youtuber vill inte vara på extremt stora servrar då det ofta kan bli mycket spam i chatten... Tack för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4113X:

hej, har inte sett att du hade svarat :/ är det en stor eller liten server?? jag som youtuber vill inte vara på extremt stora servrar då det ofta kan bli mycket spam i chatten... Tack för svar

Göm chatten?
Länka gärna dina videor när du börjat spela, så kan du få lite konstruktiv kritik.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4113X:

hej, har inte sett att du hade svarat :/ är det en stor eller liten server?? jag som youtuber vill inte vara på extremt stora servrar då det ofta kan bli mycket spam i chatten... Tack för svar

Liten. Mest äldre & numera ganska erfarna moddat-MC-spelare.
Jag (som spelar där) har gjort det i 7 kartor nu, eller ja vi är på den 7:e nu sen jag började här.
Mindcrack-Ultimate-Unleashed-DNSTech-DNSTech-YogscastComplete-YogscastComplete.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Liten. Mest äldre & numera ganska erfarna moddat-MC-spelare.
Jag (som spelar där) har gjort det i 7 kartor nu, eller ja vi är på den 7:e nu sen jag började här.
Mindcrack-Ultimate-Unleashed-DNSTech-DNSTech-YogscastComplete-YogscastComplete.

Okej, är inte så jätre erfaren ftb spelare men skulle man kunna få komma in på den???
Nic: M4113X

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Göm chatten?
Länka gärna dina videor när du börjat spela, så kan du få lite konstruktiv kritik.

Hehe någon kritik behöver jag inte... den får jag av mina sk fans... eller jo det är klart att det är bra ä. Kolla M4113X på yt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4113X:

Okej, är inte så jätre erfaren ftb spelare men skulle man kunna få komma in på den???
Nic: M4113X

Skickades från m.sweclockers.com

Servern är nere nu på morgonen p.g.a. strömavbrott men vitlistar dig senare idag.
Läs här hur du confar för att komma in: http://ruthless.se/feed-the-beast/ftb-yogscast/

Mvh

Edit/ Du är whitelistad, välkommen. /Edit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Servern är nere nu på morgonen p.g.a. strömavbrott men vitlistar dig senare idag.
Läs här hur du confar för att komma in: http://ruthless.se/feed-the-beast/ftb-yogscast/

Mvh

Edit/ Du är whitelistad, välkommen. /Edit

Hej! Jag skulle jättegärna också vara med, om jag får. Har spelat en massa DireWolf20 och Unleashed. Mitt nick är DrGonzo94

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

Hej! Jag skulle jättegärna också vara med, om jag får. Har spelat en massa DireWolf20 och Unleashed. Mitt nick är DrGonzo94

Whitelistad o klar!

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Servern är nere nu på morgonen p.g.a. strömavbrott men vitlistar dig senare idag.
Läs här hur du confar för att komma in: http://ruthless.se/feed-the-beast/ftb-yogscast/

Mvh

Edit/ Du är whitelistad, välkommen. /Edit

Hej... ännu en gång som jag missar att någon har svarat mig... tack så mycket jag ska titta in så fort jag får möjlighet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4113X:

Hej... ännu en gång som jag missar att någon har svarat mig... tack så mycket jag ska titta in så fort jag får möjlighet

Skickades från m.sweclockers.com

Jaha hej igen.

Vi hade mapwhipe sent på tisdag kväll till DNS Techpack så kartan är idag tre dagar gammal.
Surfa hit: http://ruthless.se/index.php och klicka på "rekrytering"/ minecraft om du vill bli whitelist:ad igen.

Mvh