Efterlysning! Filmsnutt som rullade på Elgiganten´s tv vägg!?

Permalänk
Medlem

Efterlysning! Filmsnutt som rullade på Elgiganten´s tv vägg!?

Ok. Riktigt långskottsförsök nu!

Var in på Elgiganten igår och stod och pratade med en säljare när jag helt plötsligt fastnade för vad som rullade på tv väggen.

Dålig på att förklara med försöker ändå. Science fiction. En man med långrock bär på / jagar efter en låda som någon öppnar. Lådan öppnas med att den, som i tvspel, morfar runt med kanter som viks fram och tillbaks sen öppnas den. (Dåååålig förklaring jag vet)

Sen kom vi till scenen som knockade mig. Killen gick förbi / stannade till vid folk i "uniform" som såg exakt ut som (hjärnsläpp! Glömt bort vad de heter!?) "Soldaterna" i Half Life 2!?

Såg ut exakt sådär. (Om jag inte såg hur fel som helst)

Sen var det en scen med en vitaktig robot som var som en butler åt en karl. Hann även se att det var ryska polisbilar som sladdade runt. Aamerikansk film? Rysk film? Även en scen med lådan liggandes i vatten i en damm och en pokje som tittade på den.

Ursäkta extremt dålig beskrivning. Blev så till mig när jag såg "soldaterna" från Half Life 2 (?) och började svamla med säljare om vad som rullade på apparaterna istället. Slutade med att jag och två säljare, unga tjejer, stackars dem stod och glodde på väggen. Är den där typen som inte kan göra två saker samtidigt. Glo på tvväggen och prata samtidigt är "nono" för mig.

De förklarade att de inte visste vad det var. "Är en skiva de matar in på morgonen bara"! Det rullade förbi en Philipslogga efter ett tag. Kan ju ha varit reklam för Philips men såg mer ut som en filmtrailer.

Någon som kan ha en aning om vad jag pratar om med allt svammel?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Välsigne dig!!

Supertack! Frös fast totalt i butiken, kunde inte sluta glo. Hahaha.

Fruktansvärt snyggt av dig att ta det på min kassa beskrivning!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk