Apple råkar bekräfta Ipad Air 2 och Mini 3

Permalänk
Skrivet av Alling:

Ja, hoppas går ju alltid ...

Vet inte hur många gånger Safari och andra appar har kraschat pga den löjliga mängden RAM. För att inte tala om alla gånger man förlorat arbete pga att flikar i Safari måste laddas om hela tiden.

Det är störigt, men vill ändå säga att det också händer ganska ofta på en Nexus 7 (2013) med 2 GB RAM.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Banka:

Var det så du förlorade din oskuld?

Nej, annars hade jag inte skrivit "gör nog ont"?! En gissning bara. Annars hade jag skrivit om erfarenheten om jag visste.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vompen:

Fyfan va ful iPad Mini 3 är med den där svarta listen på baksidan.

Den där "svarta listen " har funnits på alla iPad's med 3G/4G sedan den kom då det är antennen

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Var väll ganska väntat?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dlq84:

Jaså? Tre har 2-3 veckors leveranstid på iphone.

Du kunde inte hitta en sämre operatör att jämföra med? Det finns fler operatörer i detta land och hos de 3 andra får du den i handen direkt när du går till butik.
Det Olegh sa stämmer, de finns tillgängliga det datum de säger att den finns i butik, att de sedan är svårare att få tag på i ett pytteland som Sverige är en helt annan sak, men världen är stor utanför detta lands gräns.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

mhe fortfarande lika framtids säkra som en dags tidning från aftonbladet kommmer inte bli kul att få en i skolan

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Jaså? Tre har 2-3 veckors leveranstid på iphone.

Telia skickade min så jag hade den release dagen.
Sen kan man ju förstå att det blir kö på en mycket populär produkt, som nya iPhonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Du kunde inte hitta en sämre operatör att jämföra med? Det finns fler operatörer i detta land och hos de 3 andra får du den i handen direkt när du går till butik.
Det Olegh sa stämmer, de finns tillgängliga det datum de säger att den finns i butik, att de sedan är svårare att få tag på i ett pytteland som Sverige är en helt annan sak, men världen är stor utanför detta lands gräns.

hahah, tänkte samma sak. Det är en handfull av mina polare som testade 3. Aldrig mer blev det gemensamma svaret och dom har nu flytt till ComviQ Tele2 och Telia.
Apple skall faktiskt ha beröm för tillgängligheten vi release.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

hahah, tänkte samma sak. Det är en handfull av mina polare som testade 3. Aldrig mer blev det gemensamma svaret och dom har nu flytt till ComviQ Tele2 och Telia.
Apple skall faktiskt ha beröm för tillgängligheten vi release.
/Lifooz

3 is the shit, va snackar du om? medans jag har full täckning överallt så utkonkurrerar jag mina polare som har Telia. bättre täckning, mindre droppade samtal, sms som når fram o en KUNDSERVICE SOM VET HUR KUNDSERVIC FUNKAR, något alla andra telebolag lyckats f*cka till rejält...

visst det är en premie kostnad o ha 3, men har aldrig varit så nöjd med detta bolag som något annat. tele2 o Comviq va o "head for the hills!"

ni som backtalkar 3 har tydligen fått måndags exemplar,

Ont:
Suck, ännu flera undermåliga produkter som jag bara inte kan hitta något användnings område för. jag kan inte dela musik, bilder eller filer med en apple produkt. wtf is the Point of having one then? och nej, säg inte dropbox, JAG VILL INTE ANVÄNDA MOLNET. Därför är Android Överlägsen.... behöver endast windows Explorer för att kunna göra sin business

Och dessutom, fattar vinken me fingeravtrycksläsare, men dessa går ju att hacka med lite blå häftmassa.. uy uy bara lääääääääängtar till att Apples grejer ska hackas och alla kreditkort länsade, så folk äntligen kan få se vilket ypperligt värdelöst företag det är. nej jag är inte fanboy, jag är realist och ser bara inget användsningsområde för apple, förutom på åldersdomshemmet. alltså deras produkter funkar ju för gamlingar som inte förstår sig på mobiler för 2 öre, de kan de få elogé för! men vi andra yngre behöver mer frihet i våran elektronik...

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Jaså? Tre har 2-3 veckors leveranstid på iphone.

Du kan gå in på ett applestore och teckna abbonemang via Tre så får du telefonen i handen. Så de är tillgängliga, bara inte i så stor utsträckning att alla operatörer har lagret fullt, verkar det som.

Edit: såg att du redan fått tillräckligt med svar, sorry.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

vilket sammanträffande att dom "råkar" bekräfta detta samma timme som nexus 9 avtäcks.

+1337

Tänkte precis samma sak.

Skrivet av Gtoxed:

3 is the shit, va snackar du om? medans jag har full täckning överallt så utkonkurrerar jag mina polare som har Telia. bättre täckning, mindre droppade samtal, sms som når fram o en KUNDSERVICE SOM VET HUR KUNDSERVIC FUNKAR, något alla andra telebolag lyckats f*cka till rejält...

visst det är en premie kostnad o ha 3, men har aldrig varit så nöjd med detta bolag som något annat. tele2 o Comviq va o "head for the hills!"

ni som backtalkar 3 har tydligen fått måndags exemplar,

Ont:
Suck, ännu flera undermåliga produkter som jag bara inte kan hitta något användnings område för. jag kan inte dela musik, bilder eller filer med en apple produkt. wtf is the Point of having one then? och nej, säg inte dropbox, JAG VILL INTE ANVÄNDA MOLNET. Därför är Android Överlägsen.... behöver endast windows Explorer för att kunna göra sin business

Och dessutom, fattar vinken me fingeravtrycksläsare, men dessa går ju att hacka med lite blå häftmassa.. uy uy bara lääääääääängtar till att Apples grejer ska hackas och alla kreditkort länsade, så folk äntligen kan få se vilket ypperligt värdelöst företag det är. nej jag är inte fanboy, jag är realist och ser bara inget användsningsområde för apple, förutom på åldersdomshemmet. alltså deras produkter funkar ju för gamlingar som inte förstår sig på mobiler för 2 öre, de kan de få elogé för! men vi andra yngre behöver mer frihet i våran elektronik...

Glöm inte att du får U2's nya album gratis på köpet?

Permalänk
Medlem

Årets tramstråd?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Jaså? Tre har 2-3 veckors leveranstid på iphone.

För att de sålde slut ja. Bokade första dagen och fick min direkt så man får såklart vara ute tidigt eller vara beredd att vänta för trycket är enormt på deras nya prylar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Varför låter dom inte förväntan växa lite och släppa något "nytt" nästa år istället? Ser ju exakt ut som .. förra och förra efter det.

Nintendo och Sony kallar sina för
Playstation 3 Slim
Nintendo Wii Slim

Om dom nu bara ska göra skiten mindre. IOs 8 kan dom ju ändå släppa.. fattar inte folk som köper. Skiter ni pengar?

Nej. Men att köpa nya prylar varannat eller var 3:e år är väl inte så farligt ofta?
Kan inte tänka mig att det är speciellt många som köper ny ipad/iphone varenda år. De flesta köper med kontrakt på 24 månader.

Permalänk

Hade min 16gig inte tagit slut på minne titt som tätt hade jag inte en övervägt detta.
Får se till att hålla hårt i plånboken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

3 is the shit, va snackar du om? medans jag har full täckning överallt så utkonkurrerar jag mina polare som har Telia. bättre täckning, mindre droppade samtal, sms som når fram o en KUNDSERVICE SOM VET HUR KUNDSERVIC FUNKAR, något alla andra telebolag lyckats f*cka till rejält...

visst det är en premie kostnad o ha 3, men har aldrig varit så nöjd med detta bolag som något annat. tele2 o Comviq va o "head for the hills!"

ni som backtalkar 3 har tydligen fått måndags exemplar.

Gött att det fungerar för dig. Här hemma hos mig är det stendött tyvärr.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/