Permalänk

Behöver luftkylare till AMD FX 8320E

Jag har tänkt överklocka en 8320E till 4.5GHz men jag behöver en bra luftkylare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erirot:

Jag har tänkt överklocka en 8320E till 4.5GHz men jag behöver en bra luftkylare.

Vad har du för kylare i dagsläget?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Skrivet av HerrKanin:

Vad har du för kylare i dagsläget?

Stock kylaren.

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Noctua NH-U14s utan tvekan

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av erirot:

Stock kylaren.

Med tanke på att du inte hade någon direkt budget i din förra tråd skulle jag kollat på Noctua D-15 då du fortfarande kommer kunna hålla låga ljudnivåer på datorn.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Skrivet av HerrKanin:

Med tanke på att du inte hade någon direkt budget i din förra tråd skulle jag kollat på Noctua D-15 då du fortfarande kommer kunna hålla låga ljudnivåer på datorn.

Har kollat runt lite på recensioner om D-15 och bestämt att jag köper den, tack ännu en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erirot:

Har kollat runt lite på recensioner om D-15 och bestämt att jag köper den, tack ännu en gång.

Ingen orsak! Lycka till åter igen med bygget

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av erirot:

Jag har tänkt överklocka en 8320E till 4.5GHz men jag behöver en bra luftkylare.

hej måste bara fråga, är den bra XD och en billig bra är hyper 212 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

hej måste bara fråga, är den bra XD och en billig bra är hyper 212 evo

Billig, ja. Prisvärd, ja. Bra? Nej...

Noctua är tiktigt bra kylare, de får alltid bra resultat i alla tester. De är inte extremt dyra heller i min mening. Min nästa kylare blir definitivt en Noctua.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2