Flasha mina Titan med skyn3t, windows 8.1 64bitars

Permalänk
Medlem

Flasha mina Titan med skyn3t, windows 8.1 64bitars

hejsan!

Är det någon här inne som har flashat sitt geforce titan med skyn3t? JAg får inte nvflash funka i 64bitars windows. HUr har ni andra gjort? aldrig flashat gpu innan så förska gången. JAg har dessutom 2 titaner som ska flashas.

Andra frågan är, varför kan jag inte spara min gpu bio med gpu-z? Försöer "save bios" men då hänger sig programmet och säger "BIOS reading not supported on this device"???

mvh K

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

Har testat dom flesta , länk till bios ?
flashade mitt Titan till GA-windforce senast igår, bra bios för ett pensionerat Titan.
Du behöver inte spara original bioset det finns ju på Techpowerup.
Alltid flashat i win7 eller win8.1 64bitars utan problem.

Visa signatur

7700k maximus IX Apex, 1600X Crosshair IV Hero

Permalänk
Medlem

du fick pm

Skrivet av gubben:

Har testat dom flesta , länk till bios ?
flashade mitt Titan till GA-windforce senast igår, bra bios för ett pensionerat Titan.
Du behöver inte spara original bioset det finns ju på Techpowerup.
Alltid flashat i win7 eller win8.1 64bitars utan problem.

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop