MSI Geforce 970 strular, drivrutiner!

Permalänk

MSI Geforce 970 strular, drivrutiner!

Hej det är så att mina 970 strular kör så klart SLI, kan ej uppdatera via geforce experince eller ladda ner dem, för då efter får jag ingen bild på skärmarna, efter jag installerat senaste versionen av 970, win7

Nån som har en lösning?

Permalänk
Avstängd

Ha bara ett kort anslutet när du installerar drivrutinerna. Sen koppar du i det andra när det är färdigt

Permalänk
Medlem

Har du testat 343.16? Den skall lösa kompatibilitetsproblem med SLI.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Japp, ;/

Skrivet av Mocka:

Har du testat 343.16? Den skall lösa kompatibilitetsproblem med SLI.

Permalänk

räcker det att ha det urkopplat kablarna, elr från modekortet med.

Skrivet av makn:

Ha bara ett kort anslutet när du installerar drivrutinerna. Sen koppar du i det andra när det är färdigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fredde9000:

räcker det att ha det urkopplat kablarna, elr från modekortet med.

Ta ut det nedre kortet helt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Oki, tack ska testa

Skrivet av makn:

Ta ut det nedre kortet helt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Funkar inte, blir samma ingen bild syns efter omstart,konstigt har senaste bios

Skrivet av makn:

Ta ut det nedre kortet helt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Fixat bytte bara uttag där bak sen till annan skärm hel knasigt.

Skrivet av Fredde9000:

Funkar inte, blir samma ingen bild syns efter omstart,konstigt har senaste bios

Permalänk

Nu har jag dock ett helvete att gå alla tre skärmar att funka, kopplar jag in den andra så blir alla Svarta

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fredde9000:

Nu har jag dock ett helvete att gå alla tre skärmar att funka, kopplar jag in den andra så blir alla Svarta

Blir det likadant om du bara har det andra kortet i det första kortets plats alltså switchar kortet med det andra ev inte fungerande?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)