Permalänk
Medlem

Problem med CBN comhem router.

Hej alla glada sweclockers jag har problem jag har beställt router från comhem nu ska fixa den så visst allting fungerar förutom telefonen jag har kopplat in telefonen som deras guide säger men det fungerar ändå inte och ringa har ni några tips?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tpb-afk:

nu ska fixa den så visst allting fungerar förutom telefonen jag har kopplat in telefonen som deras guide säger men det fungerar ändå inte och ringa

Har du möjlighet att öppna routerns kontrollpanel (via webbläsaren) och säga vad du ser? Där borde finnas status på telefoni-delen, ofta kallat VoIP eller Voice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon181280:

Har du möjlighet att öppna routerns kontrollpanel (via webbläsaren) och säga vad du ser? Där borde finnas status på telefoni-delen, ofta kallat VoIP eller Voice.

Ja jag kommer in på routerns hemsida och det här ser jag.

Permalänk
Medlem

Detdär får du ta med comhem, fungerar bredbandet så har inte modemet tagit emot telefonikonf vilket inte du kan fixa själv.

Visa signatur

Dooh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phunky:

Detdär får du ta med comhem, fungerar bredbandet så har inte modemet tagit emot telefonikonf vilket inte du kan fixa själv.

Internet fungerar fint det var bara telefonen men aja jag skickade ett mail tll dem tack ändå