Permalänk
Medlem

Crusader utan RoRG?

Hej alla.
Jag kör nu en Condemned Crusader som min main och har lyckats ta Grift 38 solo men där verkar det ta stopp.
Igår hittade jag en fin Holy SoJ som fick mig att hoppas på högre nivåer. Problemet är bara att utan Unity kommer jag bankas ner i backen rätt fort när jag testar 39. Är det någon som har lite tips hur jag ska nå 100% akkarath utan Leorics Crown? Detta är min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirlen-2984/hero/47354666 (bytt neck just nu för att min Hellfire saknade crit)

Tack på förhand

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk
Medlem

HF amu med socket och gogok

Du har lite att rolla också, saknar 9% chd på dina vantar.
2% dmg på axelskydden osv osv, lite små saker.

AR på byxorna. Annars ser det ju bra ut.

rolla cdr på alla follower items också.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Jo det finns lite småsaker jag kan bättra på. Räknade ut att om jag hittar delar som kan rolla max CDR så får jag ut totalt 9% mer vilket borde räcka. Kan vara så att jag får leta en Unity med CDR för att nå hela vägen.

Gällande CDR på follower som du nämnde. Ger det verkligen någonting?

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirlen:

Jo det finns lite småsaker jag kan bättra på. Räknade ut att om jag hittar delar som kan rolla max CDR så får jag ut totalt 9% mer vilket borde räcka. Kan vara så att jag får leta en Unity med CDR för att nå hela vägen.

Gällande CDR på follower som du nämnde. Ger det verkligen någonting?

JA verkligen, Du kan du får ju hans healing oftare Så sätt cdr på vapen rigarna och amun.

Visa signatur

Nätverksnörd