+ spel på köpet, vad ska man välja?

Permalänk
Medlem

+ spel på köpet, vad ska man välja?

Tja! inet har nu att man får antingen Assasin's Creed Unity, Far Cry 4 eller The Crew när man köper ett grafikkort i 900 serien. Vad för spel borde man välja för har altid gillat bilspel men farcry är ett grymmt spel medans Assasin's Creed Unity verkar as nice. Vad skulle ni ha valt?

Permalänk
Medlem

Assasins Creed, men då spelar jag från soffan med kontroller också

Visa signatur

Byter hårdvara alltför ofta.... Mest troligt sitter jag på en dator med någon linuxdist på.

Permalänk

Far Cry 4

Permalänk
Medlem

Du kan väl lägga en sån där fiffig omröstning?
Jag röstar på The Crew eller Far Cry 4.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Reckonzz:

Tja! inet har nu att man får antingen Assasin's Creed Unity, Far Cry 4 eller The Crew när man köper ett grafikkort i 900 serien. Vad för spel borde man välja för har altid gillat bilspel men farcry är ett grymmt spel medans Assasin's Creed Unity verkar as nice. Vad skulle ni ha valt?

Själv skulle jag valt Far Cry 4! 😍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Jag tog The crew, gillade inte FC3, och AC-serien är rena rama CoD-historien..

Permalänk

Då kan jag passa på att fråga.
Själv är jag intresserad av alla tre, men jag kommer ju bara köpa ett grafikkort. Hade tänkt lägga upp en annons framöver där jag erbjuder mig att köpa två koder. Men kommer det att funka? På nVidias hemsida står det att man inte får sälja vidare koderna, men betyder det att man inte kan?

Alltså: Är koderna i sig helt vanliga uplay-nycklar eller är det gjort på något sätt så att personen som har köpt grafikkortet inte kan ge dem vidare till någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fruktstund:

Då kan jag passa på att fråga.
Själv är jag intresserad av alla tre, men jag kommer ju bara köpa ett grafikkort. Hade tänkt lägga upp en annons framöver där jag erbjuder mig att köpa två koder. Men kommer det att funka? På nVidias hemsida står det att man inte får sälja vidare koderna, men betyder det att man inte kan?

Alltså: Är koderna i sig helt vanliga uplay-nycklar eller är det gjort på något sätt så att personen som har köpt grafikkortet inte kan ge dem vidare till någon annan?

Om man säljer dom snyggt typ i pm så är det inga problem säkert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fruktstund:

Då kan jag passa på att fråga.
Själv är jag intresserad av alla tre, men jag kommer ju bara köpa ett grafikkort. Hade tänkt lägga upp en annons framöver där jag erbjuder mig att köpa två koder. Men kommer det att funka? På nVidias hemsida står det att man inte får sälja vidare koderna, men betyder det att man inte kan?

Alltså: Är koderna i sig helt vanliga uplay-nycklar eller är det gjort på något sätt så att personen som har köpt grafikkortet inte kan ge dem vidare till någon annan?

Det går att sälja vidare koderna, men nvidia vill inte att man gör det

Man skriver in koden från kupongen på nvidia's hemsida, sen får man en rabatt-kod som sänker priset på spelet man valt till 0kr.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Skrivet av Reckonzz:

Om man säljer dom snyggt typ i pm så är det inga problem säkert

Tack för svaret. Har läst marknadens regler och utgår ifrån att en sådan annons inte skulle strida mot dem!

Skrivet av Timelord Sloth:

Det går att sälja vidare koderna, men nvidia vill inte att man gör det

Man skriver in koden från kupongen på nvidia's hemsida, sen får man en rabatt-kod som sänker priset på spelet man valt till 0kr.

Okej, då förstår jag. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckonzz:

Tja! inet har nu att man får antingen Assasin's Creed Unity, Far Cry 4 eller The Crew när man köper ett grafikkort i 900 serien. Vad för spel borde man välja för har altid gillat bilspel men farcry är ett grymmt spel medans Assasin's Creed Unity verkar as nice. Vad skulle ni ha valt?

Beror på om du har kompisar...

Själv skulle jag valt Assassins Creed Unity då flera kompisar kommer köpa det och då man kan spela 4st så kommer det bli så jäkla fett.

Om du är soffgamer så skulle jag satsat på The Crew bilspelet då det verkar riktigt bra och kul, spelat igenom betan lite och en kompis körde betan väldigt mycket, tror jag kommer köpa det i framtiden också.

Far Cry är jag inte så pepp på själv men om du kört dem tidigare spelen och kan serien eller älskar cod/bf så kanske det kan vara något för dig

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Hade valt FC4, då det är det enda av dom 3 spelen som jag garanterat tänkt skaffa ändå.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Ett problem hos mig är att jag vet vilket spel som jag vill ha, men vet inte vilket kort man ska köpa ^^ blir nog att stanna kvar hos det röda laget och satsa på ett extra kort... Hoppas att marknaden fylls med annonser på spelkoder

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Shuttle XPC Z170R8 V2
Microsoft Surface Pro