ATi R350 specifikationer

Permalänk

Radeon 9900 Pro lär ju kicka stackars lilla FX:ens stjärt..

Visa signatur

Vad???????

Permalänk
Medlem

Time will tell!

Som någon tidigare sa, allt som gagnar konkurrensen gangnar oss i slutändan eftersom vi får snabbare kort billigare. Med andra ord är det bara hålla tummarna att atis nya är riktigt elakt.

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dimmuxx

Har ingen källa egentligen men massor tjatar om hur skumt det skulle vara om det verkligen var 460 med tanke på att det ska ha DDR-I. Men den som lever får se.

Du är då verkligen idiotisk då du skriver i första inlägget att det är fel. Hur fan ska lille DU veta det ? Argghhh! Förstår mig inte på idioter asså. "Klockfrekvenserna kommer ligga på 360. Har inga källor, jag avgör vad ATi och tekniken sätter för klockfrekvens på graffet"... Hmm, så lät det ungefär. /Pissed off

Btw, urläckert graffet :D! Lär bli det kraftigaste på marknaden i dagens läge, med tanka på att ATi Radeon 9700 äger för tillfället. Vill ha!!

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiBBoR

Du är då verkligen idiotisk då du skriver i första inlägget att det är fel. Hur fan ska lille DU veta det ? Argghhh! Förstår mig inte på idioter asså. "Klockfrekvenserna kommer ligga på 360. Har inga källor, jag avgör vad ATi och tekniken sätter för klockfrekvens på graffet"... Hmm, så lät det ungefär. /Pissed off

Btw, urläckert graffet :D! Lär bli det kraftigaste på marknaden i dagens läge, med tanka på att ATi Radeon 9700 äger för tillfället. Vill ha!!

Saken är den att de antagligen har skrivit fel. Vill du ha en källa? Här har du en källa:
http://www.xtremesystems.org/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiBBoR

Du är då verkligen idiotisk då du skriver i första inlägget att det är fel. Hur fan ska lille DU veta det ? Argghhh! Förstår mig inte på idioter asså. "Klockfrekvenserna kommer ligga på 360. Har inga källor, jag avgör vad ATi och tekniken sätter för klockfrekvens på graffet"... Hmm, så lät det ungefär. /Pissed off

Btw, urläckert graffet :D! Lär bli det kraftigaste på marknaden i dagens läge, med tanka på att ATi Radeon 9700 äger för tillfället. Vill ha!!

Haha.. Sorry det var visst 340 istället. Om du hade tänkt efter lite osv så hade du insett att 460 var fel ochså.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dimmuxx
Dessutom är det fel. Radeon 9800Pro, som det egentligen heter, har 360MHz inte 460MHz-minnen.

Radeon 9800PRO, ja.. dock kommer det andra kort med lite högre frekvenser... tex ett med 460MHz
Dock inte ännu, vänta en månad.