Permalänk

1366 moderkort

Vart fasen får man tag i 1366 moderkort, ända stället jag hittar skiten på är ebay och där säljer dom moderkorten för överpris så det bara smäller om det!..
jag menar vem fan betalar 1500kr för ett begagnat moderkort som är så pass gammalt..

Permalänk

Hur mycket kan du betala ?
Dom är riktigt sällsynta.

Permalänk
Medlem

Priserna är tyvärr höga

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

En köpes annons på marknaden kan nog hjälpa dig med detta problem.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lordaxelius:

Vart fasen får man tag i 1366 moderkort, ända stället jag hittar skiten på är ebay och där säljer dom moderkorten för överpris så det bara smäller om det!..
jag menar vem fan betalar 1500kr för ett begagnat moderkort som är så pass gammalt..

Tillgång och efterfrågan, vettu...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ett Asus 1366 mobo med cpu i7 920. Ge mig 1500:- så är det ditt!

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk

köpteett sjysst gigabyte moderkort här på swec av modell sjysst för 650(frakten inkluderad där i) Gigabyte UD5 nånting.

det skall antagligen sitta i en HTPC så det spelar inte så stor roll vad det var för något, så du borde ju kunna få tag i något här för dom slantarna. nu gav jag ett rätt relativt högt pris tyckte jag men behövde ett kort rätt kvickt till min ena W3520 (har en till *wink* *wink* i marknaden (*1)

Men för ett halvårsen kunde man ju få ett rampage för 300kr så något sånt skulle väll jag värdera dom till. dom är ju gamla, utdaterade och rätt slöa idag jämfört med annat

*1: till mod, det är menat lite som ett skämt