Sony firar 20-årsjubileum av Playstation med retrofärgad Playstation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Det betvivlar jag, möjligtvis att de gjort prägeln för hand för att använda för stansning

Nix, 12300 för hand it is.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ipac:

Nix, 12300 för hand it is.

Skickades från m.sweclockers.com

Källa på det, hittills har du bara hävdat att det är ett rykte som säger det, men inga konkreta bevis

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Behövs ingen källa, påståendet att Ken Kutaragi (hjärnan bakom PS 1-3, som efter debaclet med 3:an, uteslöts från arbetet med 4:an) karvar PS-symboler för hand, och i nån mån därmed är delaktig även i PS4:an, har tillräcklig trovärdighet som det är.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ipac:

Behövs ingen källa, påståendet att Ken Kutaragi (hjärnan bakom PS 1-3, som efter debaclet med 3:an, uteslöts från arbetet med 4:an) karvar PS-symboler för hand, och i nån mån därmed är delaktig även i PS4:an, har tillräcklig trovärdighet som det är.

Behövs fortfarande källa på det påståendet. du har inte gjort en källanvisning till det uttalandet över huvud taget och där det bekräftats av SONY.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Men när börjar de säljas i Europa? Store.sony.com sålde endast till USA och de sålde slut dirr. Något som vet var man kan hålla sig upp to date och hinna köpa sig en fin konsol?

Permalänk
Skrivet av Ziddie:

Men när börjar de säljas i Europa? Store.sony.com sålde endast till USA och de sålde slut dirr. Något som vet var man kan hålla sig upp to date och hinna köpa sig en fin konsol?

Undrar jag med, hittar ingen info om det. Jag tycker inte att Sony är tydliga med detta, å har de gått ut med information så lär inte de få som vet något skvallra eftersom det förminskar chansen att få tag i en... Suck.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Role_Model:

Undrar jag med, hittar ingen info om det. Jag tycker inte att Sony är tydliga med detta, å har de gått ut med information så lär inte de få som vet något skvallra eftersom det förminskar chansen att få tag i en... Suck.

Dom är antagligen slutsålda i Sverige redan (hörde att Webhallen fick ~20st totalt som gick ut till White/Black-medlemmar only). Jag köpte mitt exemplar idag, finns utlagd på Tradera (ja, jag vet, svinigt, men man får inte vara dum och inte utnyttja marknadskrafterna)