Skriver aftonbladet, hamnar någon annanstans

Permalänk
Medlem

Skriver aftonbladet, hamnar någon annanstans

Hej, grabbarna på kontoret har jäklats, när jag ska surfa till aftonbladet.se hamnar jag på en annan sida. HUr får jag bort det? De har pekat om den adressen, vart ändrar man detta??

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chichin:

Hej, grabbarna på kontoret har jäklats, när jag ska surfa till aftonbladet.se hamnar jag på en annan sida. HUr får jag bort det? De har pekat om den adressen, vart ändrar man detta??

Kollat host-filen?

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

hosts filen i C:\Windows\System32\drivers\etc

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Avstängd

Gå via proxy hjälpte för mig när det hände mig samma sak

Visa signatur

Admin på Minecraft Servern Noritus.
Ansöka till servern HÄR: http://http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel/1307830-vanilla-minecraft-server-soker-aktiva-spelare-och-admins/
Leksakerna får inte plats här :(

Permalänk
Medlem

Hittade hosts filen och där står det nåt om aftonbladet, jag kan dock inte editera filen, inte rättigheter...

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chichin:

Hej, grabbarna på kontoret har jäklats, när jag ska surfa till aftonbladet.se hamnar jag på en annan sida. HUr får jag bort det? De har pekat om den adressen, vart ändrar man detta??

Är det inte dina vänner som jäklats? Du kan väl säga att det var ett skoj litet skämt men att snälla fixa tillbaka? Eller är det här personer du inte vet vilka de är? För jag hade själv inte vetat hur man ändrade tillbaka.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3.6K Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Sådär, löst efter att ha kopierat till skrivbordet och editerat:-) Tack för hjälpen, nu måste jag fundera ut nån hämnd:-)

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

Jorå, det är de som jag jobbar med, vet inte exakt vem det är men har mina aningar, brukar bli såhär när man glömmer låsa datorn;-)

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Sötast

En bra hämnd vore att göra så att de alltid hamnar på aftonbladet oavsett vilken sida de försöker gå in på.
På de viset får de alltid läsa dålig journalistik och annat trams

Fast iofs borde du nog bara säga tack då de försökte rädda dig från den smörjan