Grand Theft Auto V: Online Heists anländer i början av nästa år

Permalänk
Medlem
Skrivet av SW00N:

... ooooch det lilla faktum att GTA slår Payday 2 i allt (grafik, fysik, atmosfär, spelvärld.. etc etc).

Kan knappast kalla det för ett faktum.. Din personliga åsikt är vad jag kallar det.. Pay Day 2 är fett skönt och det tog dom inte 1111111111111år innan spelet kom ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zappkiller:

Kan knappast kalla det för ett faktum.. Din personliga åsikt är vad jag kallar det.. Pay Day 2 är fett skönt och det tog dom inte 1111111111111år innan spelet kom ut.

Hur relaterar "fett skönt" till den betydligt högre tekniska nivå GTA V har i jämförelse med Payday 2?

Resten av världen håller uppenbarligen inte med dig heller. Den 30/6 hade det sålts drygt 34 miljoner kopior av GTA 5, till XB360/PS3. Därtill slog man försäljningsrekord när det släpptes till XB1/PS4 (exakta siffror kommer sannolikt efter FY14), och kommer antagligen göra igen när det kommer ut till PC. Payday 2 passerade 9 miljoner sålda exemplar nyligen, varav ett stort antal sannolikt sålts när Steam skickat ut det för växelpengar.

Permalänk
Skrivet av SW00N:

... ooooch det lilla faktum att GTA slår Payday 2 i allt (grafik, fysik, atmosfär, spelvärld.. etc etc).

Dock ska det bli intressant att se hur bra GTA V är med sina "heists" då payday är svårslaget på den fronten. Samt får se hur GTA V i FPS läget beter sig på pc då på ps4 är det inget nämnvärt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zappkiller:

Kan knappast kalla det för ett faktum.. Din personliga åsikt är vad jag kallar det.. Pay Day 2 är fett skönt och det tog dom inte 1111111111111år innan spelet kom ut.

Okej, personlig åsikt, sant. Däremot är Payday 2 inte ett färdigt spel, AI:n är ett skämt.

Visa signatur

| 4770K @stock | Corsair 2x8GB @1600MHz | Gigabyte 680 OC | Corsair 850W TX | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | Samsung 830 120GB | WD 1TB 5200RPM | WD 500GB 7200RPM |