Köpte 970 från Webhallen, var är Pick your path?

Permalänk

Köpte 970 från Webhallen, var är Pick your path?

Hej, köpte ett nytt grafikkort idag (i butik), en EVGA GeForce 970: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/206186-evga_g... och det står att man ska få välja mellan tre olika spel, men problemet är att antingen så har jag inte fått någon kod eller så är jag bara dum nog och har missat det. Tyvärr är Webhallens support stängd idag, men jag undrar om det är någon här som har köpt grafikkort från Webhallen och vet var denna kod är?

Permalänk
Medlem
Citat:

För att få din voucher måste du orderlägga grafikkortet online (även om du hämtar i butik) och lägga till kassaerbjudandet på vouchern för 0 kr vid utcheckning.

Du gjorde precis som det står?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

sneaky113 köpte mitt 970 på webbhallen jag med men jag frågade om det och fick det.
Bara visa upp kvitto så får du din kod

Permalänk
Skrivet av skruvis:

Du gjorde precis som det står?

Kan inte eftersom jag har redan betalat och hämtat ut den i butik, för att få en kod från deras sida måste jag betala för ännu ett grafikkort. Om man lägger till grafikkortet i kundvagnen och väljer att betala kan man välja pick your path för 0 kr, men efter det måste jag ändå betala 3490 för ett till grafikkort och om jag försöker ta bort grafikkortet får jag istället betala 400 för bara koden.

Permalänk
Skrivet av enzowt:

sneaky113 köpte mitt 970 på webbhallen jag med men jag frågade om det och fick det.
Bara visa upp kvitto så får du din kod

Så då måste jag alltså åka tillbaka till affären? Okej tack isåfall. Synd att webhallen stängde 15:00 idag och öppnar inte förrän på fredag :/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sneaky113:

Kan inte eftersom jag har redan betalat och hämtat ut den i butik, för att få en kod från deras sida måste jag betala för ännu ett grafikkort. Om man lägger till grafikkortet i kundvagnen och väljer att betala kan man välja pick your path för 0 kr, men efter det måste jag ändå betala 3490 för ett till grafikkort och om jag försöker ta bort grafikkortet får jag istället betala 400 för bara koden.

De ska ligga in "lapp" i lådan med kortet..annars ska ju webhallen ge dig en

Permalänk

Jag missade det också när jag köpte mina 780 från webhallen. Var inga problem att maila dom och få koderna i efterskott.
Du skulle alltså lagt till koden manuellt i kundvagnen när du la ordern på grafikkortet.

Skicka ett mail till webhallen så lär du få koderna i brevlådan om nån vecka

Visa signatur

CPU: 12900K (H150i Elite LCD) | GPU: ASUS ROG STRIX 3080 ti OC | MB: ASUS PRIME Z690-A
PSU: ASUS ROG Thor 1200 | DDR5: G.SKILL Trident Z5 6000Mhz | CHASSI: Lian Li 011 EVO
SSDs: 2x Samsung 970 Pro (2+1TB) | LJUD: GoXLR + Beyerdynamic DT 770 PRO + Shure SM7B
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / AW3423DW OLED | OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

När jag köpte grafikkort hos webhallen för något år sen missade jag o lägga till kupongen vid utbetalningen.
Kontaktade Webhallen och fick 2st skickade med brev hem
Bara att ange ordernr i telefon
Köpte 2 kort dock, så därför fick jag 2 kuponger