Gigabyte lanserar X99-SOC Champion för extremöverklockare

Permalänk
Melding Plague

Gigabyte lanserar X99-SOC Champion för extremöverklockare

Dimman av kväve är tät i Gigabytes mötesrum på CES 2015, där det nya moderkortet X99-SOC Champion lockar överklockare med en omarbetad sockel och optimerade ledningsbanor.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Coolt snyggt kort också

Permalänk

Snygg färg. Synd att det ligger i helt fel prisklass för mig

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Snygg färg. Synd att det ligger i helt fel prisklass för mig

Sant men orange ser bra ut på morderkort men önskade att gigabyte hade grönt på G1 sniper korten

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Niklad:

Sant men orange ser bra ut på morderkort men önskade att gigabyte hade grönt på G1 sniper korten

Ja det gör jag också. Så tråkigt att de bytte till rött.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklad:

Sant men orange ser bra ut på morderkort men önskade att gigabyte hade grönt på G1 sniper korten

Skrivet av Flamso:

Ja det gör jag också. Så tråkigt att de bytte till rött.

Hade gärna sett Svart på fler moderkort då det passar i alla byggen. Att starkt utmärka sig med en speciell färg ser jag endast som en förlust för företagen då bara en liten del av marknaden kommer öga på dom komponenterna.

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Tobbbe__:

Hade gärna sett Svart på fler moderkort då det passar i alla byggen. Att starkt utmärka sig med en speciell färg ser jag endast som en förlust för företagen då bara en liten del av marknaden kommer öga på dom komponenterna.

Svart är så sjukt tråkigt bara. Men visst är det mycket mer neutralt än att ha färg på moderkortet, det har du helt rätt i.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Hade gärna sett Svart på fler moderkort då det passar i alla byggen. Att starkt utmärka sig med en speciell färg ser jag endast som en förlust för företagen då bara en liten del av marknaden kommer öga på dom komponenterna.

Vad säger du Tobbe? Skall vi ta fram en serie moderkort med grisrosa och skrik-orange?
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Skrivet av Lifooz:

Vad säger du Tobbe? Skall vi ta fram en serie moderkort med grisrosa och skrik-orange?
/Lifooz

Tar ni förbokningar? =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Vad säger du Tobbe? Skall vi ta fram en serie moderkort med grisrosa och skrik-orange?
/Lifooz

PigPink and ScreamOrange ftw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Hade gärna sett Svart på fler moderkort då det passar i alla byggen. Att starkt utmärka sig med en speciell färg ser jag endast som en förlust för företagen då bara en liten del av marknaden kommer öga på dom komponenterna.

svart är den bästa passar till allt förutom hel vit

Permalänk
Medlem

Kommer inte Asus stämma dem? Sökte inte de patent på de där extra pinsen. Eller minns jag helt fel?