Permalänk
Medlem

Msi gtx 770 pajat?

Hejsan! min polare köpte ett 770 för knappt 4 månader sedan. Det har alltid fungerat bra, varit tyst o presterat överförväntning. Men idag när han skulle starta bf4 så kraschade hela datorn och startade om sig. Grafikkortet fungerar inte, fläktarna funkar på grafikkortet, inga glapp kablar, tagit in o ut de flera gånger. De enda som finns kvar o göra är att installera om drivrutinerna. Det är svartskärm när han startar datorn med grafikkortet i kopplat så jag vet inte hur de ska gå till o installera drivrutinerna. Han sitter just nu utan grafikkort och kör "lätta" spel. Vad har hänt med kortet? aldrig varit med om det innan...

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk
Medlem

Kan han inte testa kortet i en annan burk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NewCamps:

Kan han inte testa kortet i en annan burk?

Det är min burk han kan testa det i men jag bor en bit ifrån han och hinner inte ta mig dit o testa...

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60