Playbox kombinerar Playstation 4 och Xbox One i portabel spelmaskin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sirme:

Ska jag vara helt ärlig så skulle jag vilja se att vid nästa generations konsoller att Sony och microsoft går ihop, för det känns som det enda sättet jag kan se att de får ihop en konsoll med motsvarande highend prestanda som för en aktuell dator vid nästa släpp av konsoller:)^^

Dock skulle konkuransen försvinna... Tror inte det är lösningen snarare att dom byggt dom här på budget.

Visa signatur

3570k 4.7 ghz - ASUS 660ti - 4*4gb - 840 250gb
Citera för svar
/Jacob

Permalänk
Medlem

Bort med skärmen så kanske det blir ett köp.

Permalänk

Alltid roligt med såna här byggen

Visa signatur

Motherboard: ASUS ROG Crosshair VIII Hero X570 | Processor: AMD Ryzen 5900X | Graphic: MSI GeForce RTX 4090 24GB GAMING TRIO | Memory: G.Skill 64GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | PSU: ASUS ROG Thor 1200W

Permalänk
Medlem

WiiPlayBox One4U borde det väl bli om man slänger in ett wii. (ViSpelarLåda EnFörDig, lol)...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Skrivet av GoosE__929:

* PlayBoxOne4U

Nej, utan: PlayBoxOne... Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Permalänk

Känns ungefär lika nödvändig som den här bilen kolla 6.40 in i klippet om ni inte orkar se hela

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sushikocken:

Känns ungefär lika nödvändig som den här bilen kolla 6.40 in i klippet om ni inte orkar se hela

https://www.youtube.com/watch?v=AUmk5iNFoW0&t=6m40s

Dold text

Haha vart kan jag köpa en?

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Avstängd

Mycket gnäll här,upp till bevis,bygg en själva och starta ett galleri om det verkar så enkelt:-)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem

själv hade jag byggt en ihop med en 55'' tv. sen när man sätter upp den på väggen så syns bara tv

Permalänk
Medlem

Sent som fan, men...

Skrivet av Tenkai Star:

Av säkerhetsskäl mot piratkopiering har de hård koll på vilken läsare som är ansluten. Får inte konsollen rätt kod från läsaren så funkar det inte. Så var det i alla fall på PS3. Har ett PS3 med trasig läsare. Måste vara exakt rätt version av läsare för att det ska fungera. Testade med en läsare från polares PS3 där något annat gått sönder och det var tvärstopp. Båda var 60GB PS3. Skiljde någon siffra i serienumret.

Moderkortet i PS3'an och moderkortet i spelaren är "gifta" med varandra. Downgrade till 3.55, och re-marry med ny drive. Misstänker dock att det måste vara en helt ny drive, men det vågar jag inte svära på. Om inte det är ett alternativ, och det är "samma" läsare så flyttar man bara över "moderkortet" på läsaren till den nya läsaren.

I grund och botten misstänker jag att det är samma typ av låsning som man har på HD's när man låser dem till en värdenhet. Lagom spännande.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Fast jag skulle knappast kalla den "portabel", man är ju tvungen att ha strömkabel i vid spelande samt att båda konsolerna kunde ej vara strömförsedda samtidigt..

Han har med andra ord slaktat två av de nyaste konsolerna, byggt ett fult chassie och spikat på en halvtaskig LCD monitor?

Ge oss något liknande detta så har du/ni min röst:

#notimpressed

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av bare:

Fast jag skulle knappast kalla den "portabel", man är ju tvungen att ha strömkabel i vid spelande samt att båda konsolerna kunde ej vara strömförsedda samtidigt..

Han har med andra ord slaktat två av de nyaste konsolerna, byggt ett fult chassie och spikat på en halvtaskig LCD monitor?

Ge oss något liknande detta så har du/ni min röst: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/evilkinggumby/PsXbox...

#notimpressed

sååå var köper jag denna?

Permalänk
Medlem

Nu är alltså inte ens storleken längre ett argument att välja bort en riktig spel-PC.

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år