Permalänk
Medlem

Råd första CPU WB!

Ska börja införskaffa saker till min loop!

Tänkte börja med ett vattenblock och har funderat på "Koolance CPU-380I".
Har kollat på en del recensioner och hittade en som visade att den presterade fantastiskt när vred den 90 grader från hur den vanligen sitter.

Har ni några åsikter om detta blocket? Tips på vad man annars skulle kunna köpa?
Detta är typ vad jag tänkt mig: http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2706845&view=c

Och så GPU block från EK när de släpps, läste idag att det blivit uppskjutet ytterligare 2-3 veckor till mitten av Februari!

Det är min loop så behöver lite tips!

Tror även det blir slang eftersom det är första gången och funderar på 16/10 för att göra det lätt för mig och få igenom så mycket vatten som möjligt

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Hade kört på EK Supremacy EVO. Primochill Advanced LRT slang.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Hade kört på EK Supremacy EVO. Primochill Advanced LRT slang.

Egna erfarenheter, eller varför just dessa? Kommer försöka få ut så mycket som helst, så 2-3 grader i max hastighet kommer göra skillnad.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.