SweClockers i samarbete med Corsair drar igång månadens galleri

Permalänk
Melding Plague

SweClockers i samarbete med Corsair drar igång månadens galleri

Duktiga hemmabyggare kan se fram emot både prestigefyllda utmärkelser och påkostade belöningar när SweClockers i samarbete med Corsair drar igång månadens galleri.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Häftigt, då kanske man får se lite fler gallerier av högre kvalité snart då

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Snyggt! Ska bli kul å följa detta! :).

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Det här gillas skarpt!

Två tummar upp av mig!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Häftigt, då kanske man får se lite fler gallerier av högre kvalité snart då

shots fired

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

shots fired

på tok för många "1 bild 1 poäng"-album, "kolla in mina nya fläktar" och "ny sladdragning".

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Kul grej, bara plus hittills.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Jattebra initiativ gubbar!

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

Bra intiativ!

Älskar att dom har så på bit-tech och har bara väntat på att ni skulle
Hoppa på tåget

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Häftigt, då kanske man får se lite fler gallerier av högre kvalité snart då

Misstänker att det dock kan locka fler gallerier av lägre kvalité också tyvärr...

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

på tok för många "1 bild 1 poäng"-album, "kolla in mina nya fläktar" och "ny sladdragning".

Själv stör jag mig mer på gallerier som visar vad dom fantiserar om, har för drömmar och tänker köpa i framtiden.

Permalänk
Medlem

Får la fixa ett galleri i sommar. Kommer pula ihop en Corsair rigg.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Mycket bra initiativ!

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Själv stör jag mig mer på gallerier som visar vad dom fantiserar om, har för drömmar och tänker köpa i framtiden.

jo tack dom e bäst av alla.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

haft så lite tid på senare tid så har nog missat mycket kul. kul insiativ!
alltid kul o se hur andra gör

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem

Det här tycker jag är bra. En annan som jag ser detta som en morot att lägga upp ett nytt finare galleri själv och kommer troligtvis höja galleriets standard. 5/5 SC + Corsair

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Marticus:

Häftigt, då kanske man får se lite fler gallerier av högre kvalité snart då

Det hoppas vi!

Skrivet av Vangen:

Det här gillas skarpt!

Två tummar upp av mig!

Skrivet av CruiZin:

Kul grej, bara plus hittills.

Skrivet av omnia:

Jattebra initiativ gubbar!

Härligt att ni gillar det, jag tror detta kommer bli riktigt bra!

Skrivet av tonix:

Bra intiativ!

Älskar att dom har så på bit-tech och har bara väntat på att ni skulle
Hoppa på tåget

Ja Bit-Techs har ju varit populär i många år. Vi ska lyckas minst lika bra!

Skrivet av ELF:

Får la fixa ett galleri i sommar. Kommer pula ihop en Corsair rigg.

Det tycker jag låter ypperligt!

Skrivet av Geiger:

Mycket bra initiativ!

Skrivet av HampZZ:

haft så lite tid på senare tid så har nog missat mycket kul. kul insiativ!
alltid kul o se hur andra gör

Skrivet av Waloth:

Det här tycker jag är bra. En annan som jag ser detta som en morot att lägga upp ett nytt finare galleri själv och kommer troligtvis höja galleriets standard. 5/5 SC + Corsair

Härligt att höra att ni gillar det. Ser fram emot att få se era byggen i galleriet!

Permalänk
Medlem

Passande, väntar i dagsläget på sleeve för min dator :3

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Hedersmedlem

Detta låter som ett mycket trevligt initiativ och min förhoppning är att detta skall leda till fler trevliga gallerier att beskåda. Ja så till vida att nomineringarna är helt opartiska. D.v.s att gallerier sponsrade av konkurrenter, eller byggda kring konkurrenters komponenter har lika stora möjligheter att bli nominerade av dig Johan.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Proffsmoddare

Kul! En härlig sporre för alla oss som gillar att skapa gallerier. Dessutom kan det som tidigare talare sagt höja kvalitén på vad som publiceras.

Jag tror inte att Johan kommer vara partisk i sin bedömningen. Eftersom det här är ett forum kommer diskussion ske kring varje vinnare och alltid kommer någon av oss bli missnöjd. Favorisering i reklamsyfte är inte rätt väg att gå och det är nog de flesta tillverkarna medvetna om.

Sen att Corsair gör några av de bästa komponenterna är en annan sak. (IMO)

Dold text
Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Entusiast

Hade sen tidigare planer på att dänga upp en nytt galleri då jag flyttat, köpt nya grafikkort och kommer få en ny skärm efter helgen (Dell U3415W... ja om nu Dustin håller vad de lovat). Då jag har två chassin från just Corsair så kanske man blir nominerad om man fixar till det lite snyggt

Permalänk
Medlem

Får se om man hinner bli klar med bygget då, håller på med något lite annorlunda.

Dold text
Visa signatur
Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av waveer:

Passande, väntar i dagsläget på sleeve för min dator :3

Härligt, släng upp ett galleri när du är färdig sen!

Skrivet av Überklass:

Detta låter som ett mycket trevligt initiativ och min förhoppning är att detta skall leda till fler trevliga gallerier att beskåda. Ja så till vida att nomineringarna är helt opartiska. D.v.s att gallerier sponsrade av konkurrenter, eller byggda kring konkurrenters komponenter har lika stora möjligheter att bli nominerade av dig Johan.

Jag hoppas också att flera fina gallerier trillar in. Att jag skulle nominera partiskt kan jag lova dig och alla andra här att det inte kommer att hända. Jag har själv moddat och ställt upp i tävlingar, jag har flera gallerier här på Sweclockers sen tidigare och jag skulle aldrig vilja göra så mot communityn. Alla kommer ha lika stora chans, tillverkare spelar ingen roll.

Skrivet av timez:

Kul! En härlig sporre för alla oss som gillar att skapa gallerier. Dessutom kan det som tidigare talare sagt höja kvalitén på vad som publiceras.

Jag tror inte att Johan kommer vara partisk i sin bedömningen. Eftersom det här är ett forum kommer diskussion ske kring varje vinnare och alltid kommer någon av oss bli missnöjd. Favorisering i reklamsyfte är inte rätt väg att gå och det är nog de flesta tillverkarna medvetna om.

Sen att Corsair gör några av de bästa komponenterna är en annan sak. (IMO)

Dold text

Ja jag hoppas de blir en morot för medlemmar att posta sina byggen, och förstås bygga mer och satsa mera på moddning, sen är de inte bara datorbyggen som kommer tas med, på senaste tiden har jag även sett häftiga custombyggda tangentbord och hemmafrästa vattenblock, sådant kan också komma med.

Partisk kommer jag inte vara som sagt, vinner ingenting på det, tvärtom.

Skrivet av Zpnk:

Hade sen tidigare planer på att dänga upp en nytt galleri då jag flyttat, köpt nya grafikkort och kommer få en ny skärm efter helgen (Dell U3415W... ja om nu Dustin håller vad de lovat). Då jag har två chassin från just Corsair så kanske man blir nominerad om man fixar till det lite snyggt

Härligt, släng upp gallerier!

Skrivet av Scious:

Får se om man hinner bli klar med bygget då, håller på med något lite annorlunda.

Hittade du ingen mindre radiator? Om du inte hinner med tävlingen i februari så kommer de flera framöver, varannan månad som sagt.

Permalänk
Medlem

Hur ligger det till? Är det första uppladdnings datum eller när det är färdigställt ni går på? Jag själv ligger på gränsen :).
Lade upp första posten 29:e december. Men var inte klar förrens mitten januari. Vore toppen att veta.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Beltet:

Hur ligger det till? Är det första uppladdnings datum eller när det är färdigställt ni går på? Jag själv ligger på gränsen :).
Lade upp första posten 29:e december. Men var inte klar förrens mitten januari. Vore toppen att veta.

Det kommer att väljas utifrån uppladdningsdatum, tog dock med din spiralkabel.