Rösta fram Årets Datorbutik 2014

Permalänk

netonnet

Jag ger Netonnet en STOR eloge för att de tar emot även öppnade returer oavsett om det handlats i butik eller via nätet och deras ofta extremt generösa tider för öppet köp... Samtliga övriga butiker brukar krångla om man vill returnera öppnade varor eller nekar återköp om det inte är lagstadgat via distansköplagen.

Permalänk
Medlem

Alla butiker har för och nackdelar, men när ett problem uppstår då visar det sig vem som är bättre eller sämre.
En butik som skickar en cpu med bryten sigill och skadad kartong, dessutom skickar fel cpu näst gång eller har dålig support ger jag inte min röst till. Jag har handlat mest hos Dustin och Inet dom senaste åren. Webbhallen, Netonet och Alina har jag inte behövt kontakta om felaktiga komponenter så hur dom är på support kan jag ej uttala mej om. Dustin fick min röst och Inet tycker jag var sämsta butiken 2014.

Permalänk
Medlem

Komplett har detta år vunnit över mitt hjärta. Har alltid tyckt om Inet, samt röstat på dem innan.
Men i år har komplett bistått med grym service, sjuka leveranstider och ett väldigt trevligt bemötande.

Permalänk
Medlem

Har vi ett resultat på gång?

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]