Microsoft: "Alla universella appar kommer fungera som hologram"

Permalänk

När den här tekniken väl är accepterad (jag tänker på internet och hur "alla" trodde att det var en fluga) så känns det ganska spännande att tänka på hur saker och ting kommer att förändras. Är det då dags att kasta alla TV-apparater och monitorer mån tro?

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Tekniken finns redan.
Du har tex kunnat spela spel och få upp 3d grejor etc via din mobil och bärbara spelkonsol (3ds).
Detta är bara nästa steg och jag tror det är närmare än vad de flesta tror.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Role_Model:

När den här tekniken väl är accepterad (jag tänker på internet och hur "alla" trodde att det var en fluga) så känns det ganska spännande att tänka på hur saker och ting kommer att förändras. Är det då dags att kasta alla TV-apparater och monitorer mån tro?

Alla tv apparater, Prydnader som klocker etc som står fast i boendet. Ta bort alla krukor etc och sedan göra kanske din egna bildfondvägg etc.
Alltså det här kommer bli så hypat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Role_Model:

När den här tekniken väl är accepterad (jag tänker på internet och hur "alla" trodde att det var en fluga) så känns det ganska spännande att tänka på hur saker och ting kommer att förändras. Är det då dags att kasta alla TV-apparater och monitorer mån tro?

Saatan vad radiotjänsten kommer bli sur

Den är ju en dator, som vi har i domstol lärt oss, är ingen TV mottagare

Permalänk
Medlem

Detta är den intressantaste nyheten jag sett på länge! Detta skulle kunna få mig att börja spela Minecraft.
Jag vill ha en holografisk tammaguscchi också!