Permalänk
Medlem

Hörlurar 3,5k budget

Tjena, söker efter ett par trådlösa hörlurar med mic som ska användas till gaming men söker ändå schysst ljud till t.ex. filmer ibland. Absoluta tak är 3500kr typ. Har tittat på astro a50 men vet inte om de är värda pengarna eller om man ska köpa något annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har ett par QH-1339 vilket är ett par rebranded beyerdynamic MMX 300, alltså riktigt jävla trevlig. Rekommenderar starkt.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Verkar ha bra recensioner och bra allt i allo men vill ha trådlösa lurar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Verkar ha bra recensioner och bra allt i allo men vill ha trådlösa lurar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

tråd > trådlöst, alla dagar i veckan. Trådlösa lurar är pengar i sjön om du vill ha bra ljud.

Visa signatur

7700K 5.1Ghz @ 1.325V | Asus Maximus IX Formula | Corsair Vengeance Black LPX 32GB 3000Hz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB OC | 2*Samsung SSD 960 PRO 512GB raid0 | Corsair AX 860i
Ljud - Hörlurar: Hifiman HE-400i | Förstärkare: KingRex | Headquarters HQ-1
DAC: Benchmark DAC1-Pre

Permalänk
Medlem
Skrivet av doovdes:

Tjena, söker efter ett par trådlösa hörlurar med mic som ska användas till gaming men söker ändå schysst ljud till t.ex. filmer ibland. Absoluta tak är 3500kr typ. Har tittat på astro a50 men vet inte om de är värda pengarna eller om man ska köpa något annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan inte alltför mycket vad det gäller ljud etc men för pris till prestanda så har ingen jag känner med Astro varit helt nöjda :3

Men som någon annan sade, kör på tråd om ljudet är viktigt, trådlöst når inte samma nivå, ska du ha det trådlösa så ta vilket som egentligen, lär inte skilja alltför mycket mellan modellerna.

Visa signatur

Fractal Design R5 Window | Gigabyte G1 Z97 Sniper | i7 4790K@4.7Ghz | H100i Cpu Cooler | Nvidia Titan X Pascal | Hyper X Beast 2133mhz | Intel SSD 240GB | Evga SuperNova G2 850W | 3TB Seagate HDD |

Permalänk
Medlem

Jag var på samma jakt som du för några månader sen men gav upp när jag inte hittade något trådlöst headset med mic som jag trodde på. Slutade med att jag köpte en Antlion Modmic till mina befintliga DT990Pro. Blev väldigt nöjd med det, men visst, det blir sladdar...

Bara måste du ha trådlöst så kanske "Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0" för 800kr kan vara ett prisvärt alternativ. Ska funka till PC också. Jag menar riktigt kanonljud kan du nog glömma trådlöst så varför lägga mer?