Permalänk

Asus Q-Shield

Hej!

Jag byggde min första dator för ett tag sedan och när jag då skulle montera in moderkortet i chassit så fick det inte plats på grund av Asus I/O shield som har deras Q-design. Jag drog då av det svamp liknande materialet som satt på baksidan av den och då gick det bra. Har sedan dess blivit fundersam över om det var bra eller dåligt att jag drog av den.
Tycker ni att jag ska få tag på en ny plåt eller tror ni det går bra ändå?

Visa signatur

"Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

Permalänk
Medlem

tror du överlever, inget att oroa sig om... så länge du har asus klisterlappen på chassit är du 110% skyddad mot allt

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll. Jag har inte ens nån I/O shield då idioten som sålde kortet inte skickade med den.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.