Samsung Galaxy S6 röjs av teleoperatör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Undrar på hur många sekunder han blev av med jobbet.

Skickades från m.sweclockers.com

Skulle gissa på att Samsung själva ligger bakom 99% av alla S6 läckor, de har ju själva hintat starkt mot det på sin egna facebook. Hela deras reklam kampanj just nu går ut på att låtsas att det är "läckor" och "rykten" de postar, när det per automatik inte är något av dem när det är de sjävla som postar grejerna.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Undrar på hur många sekunder han blev av med jobbet.

Skulle tippa på 30sekunder. Undrar om han blir stämd också

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rjtheman:

Gillar Edge skarpt, ger ett riktigt sjysst utseende med väld skärm

Her redan en med välvda skärmkanter, den har alltid kännts bra att använda!

Nu är det ju ingen Samsung utan en Huawei Vision som funnits i många år redan, inget nytt under solen

Visa signatur

Engineer who prefer thinking out of the box and isn't fishing likes, fishing likes is like fishing proudness for those without ;-)
If U don't like it, bite the dust :D
--
I can Explain it to you, but I can't Understand it for you!

Permalänk
Medlem

Min första tanke är att om man har välvd skärm så kommer man att komma åt det hela tiden, eller? Aldrig testat så jag vet inte. Annars känns det i alla fall som att samsung går åt helt rätt håll i alla fall med de här nya telefonerna.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Min första tanke är att om man har välvd skärm så kommer man att komma åt det hela tiden, eller? Aldrig testat så jag vet inte. Annars känns det i alla fall som att samsung går åt helt rätt håll i alla fall med de här nya telefonerna.

händer mig redan på min gamla s3 att man råkade komma för nära en kant hoppas man kan stänga av att den känner för nära kanten.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

händer mig redan på min gamla s3 att man råkade komma för nära en kant hoppas man kan stänga av att den känner för nära kanten.

Händer mig på min LG G2 också, som ju har löjligt smala kanter. Blev mycket bättre när jag satte ett skal på den som gör kanten lite bredare. Har svårt att se syftet med S6 edge

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Njeeee, M9 hellre

Skickades från m.sweclockers.com

M9, om den ser ut som de senaste prototypläckorna, lär t.o.m. bli tristare än M8. Sorgligt med tanke på förväntningarna från tidigare läckor. Min M7 lär nog få hänga med till domedagen

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk

Väntar på Note 5 eller iphone 7 plus ><

Permalänk
Medlem
Skrivet av Q4Rspwn:

M9, om den ser ut som de senaste prototypläckorna, lär t.o.m. bli tristare än M8. Sorgligt med tanke på förväntningarna från tidigare läckor. Min M7 lär nog få hänga med till domedagen

Det enda som gör M7 snyggare än vad ex M8 ser ut är Beats loggan

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Det enda som gör M7 snyggare än vad ex M8 ser ut är Beats loggan

Och att m8 ser klumpig ut, är oskönare att hålla i, känns som en tegelsten att hålla i, ser billigare ut. Annars är de ganska lika ja...
Beats loggar förfular ju mobilen med tanke på Beats tveksamma ljudkvaliteer. Kom inte och säg att de har bra ljudkvalitet på sina produkter ...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Och att m8 ser klumpig ut, är oskönare att hålla i, känns som en tegelsten att hålla i, ser billigare ut. Annars är de ganska lika ja...
Beats loggar förfular ju mobilen med tanke på Beats tveksamma ljudkvaliteer. Kom inte och säg att de har bra ljudkvalitet på sina produkter ...

Jag vet inte exakt vad som är skillnaden i materialvalet mellan M7 & M8. Den förstnämnda känns betydligt bättre i handen än vad den senare gjorde/gör, den glider mer känns det som.
Självklart vet att Beats inte är något annat än skräp, överprisat och hej och hå. Jag menade mer ur en estetisk synpunkt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Det enda som gör M7 snyggare än vad ex M8 ser ut är Beats loggan

Nah... Mindre, kortare, tunnare och mindre klumpig, främre kameran snyggt placerad ute i hörnet istället för typ en halv centimeter innanför, och avsaknaden av fake-bumpercase längs ytterkanterna är väl vad som tilltalar mig. Inte riktigt samma gubbstuk helt enkelt.

Men smaken är ju som baken, vissa gillar ju de rundade formerna hos M8 lite mer. M8 har ju en lite större skärm också

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk
Medlem
Skrivet av Q4Rspwn:

Nah... Mindre, kortare, tunnare och mindre klumpig, främre kameran snyggt placerad ute i hörnet istället för typ en halv centimeter innanför, och avsaknaden av fake-bumpercase längs ytterkanterna är väl vad som tilltalar mig. Inte riktigt samma gubbstuk helt enkelt.

Men smaken är ju som baken, vissa gillar ju de rundade formerna hos M8 lite mer. M8 har ju en lite större skärm också

Exakt. Men som jag skrev tidigare så upplever jag att känslan på M8 i handen känns sämre än M7, den känns på nåt sätt halare eller nåt...svår att få grepp om. Men du har rätt i dina punkter helt klart

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X