Trådlösa hörlurar med 3.5 mm ingång, finns det?

Permalänk
Medlem

Trådlösa hörlurar med 3.5 mm ingång, finns det?

Jag söker hörlurar som är trådlösa, men när jag vill ska jag kunna koppla in dem i tex

en hörlursförstärkare för att få bättre ljud.
Finns detta på marknaden?
Nån som har tips?

Pris kvittar, för det gör att jag slipper köpa flera par bra (dyra) hörlurar

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

Jag har ett par Philips SHB9000. Det är kanske inte riktigt det du letar efter men med den korta kravlistan fyller de samtliga punkter.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Nya Sennheiser momentum kom precis och ska ha den funktionen. Även aktiv brusreduktion etc.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Vad är era trådlösa erfarenheter med ovan nämnda hörlurar?

Hur lång är räckvidden? Speca gärna material i väggarna där ni bor!

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

Mina Parrot Zik har också den funktionen. De har även inbyggt headset. Räckvidden (bluetooth) ligger på knappt 10 m med lite väggar i vägen.
Kan dock ärligt säga att jag inte hör någon skillnad om jag kör över kabel eller över bluetooth vilket gör att jag alltid använder dem trådlöst. Man kan dock köra dem över kabel även när batteriet är slut. Laddar dem gör man för övrigt via micro-usb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Mina Parrot Zik har också den funktionen. De har även inbyggt headset. Räckvidden (bluetooth) ligger på knappt 10 m med lite väggar i vägen.
Kan dock ärligt säga att jag inte hör någon skillnad om jag kör över kabel eller över bluetooth vilket gör att jag alltid använder dem trådlöst. Man kan dock köra dem över kabel även när batteriet är slut. Laddar dem gör man för övrigt via micro-usb.

Jädrans vilken delikat design på dem!

Är batteriet löstagbart?

Kan vara de snyggast designade lurarna jag sett

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warheart:

Jädrans vilken delikat design på dem!

Är batteriet löstagbart?

Kan vara de snyggast designade lurarna jag sett

Ja batteriet är löstagbart. Så jag har även två stycken extra batterier. Ett batteri räcker 6-7 timmar om man spelar musik, med noise cancelling påslaget så tre stycken räcker även för riktigt långa flygresor. Men just batteriet är annars största nackdelen tycker jag. Hade definitivt föredragit att man använda vanliga AAA istället för eget batteri.