Permalänk
Medlem

Bluray med 3D?

Hej,

Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu men eftersom avdelningen skulle handla
om optiska enheter så gissar jag på att det blir rätt.

Söker en slimmad intern blu-ray spelare för bruk i en htpc. Har alla stöd för 3D eller är det
nå special man ska ha då?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Skrivet av FlashTec:

Hej,

Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu men eftersom avdelningen skulle handla
om optiska enheter så gissar jag på att det blir rätt.

Söker en slimmad intern blu-ray spelare för bruk i en htpc. Har alla stöd för 3D eller är det
nå special man ska ha då?

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?ca_source=gaw&ca_ace=&ca_... Välj

Alla har stöd för 3D. När standarden ifördes gjordens den bakåtkompatibel till från 2009 utgivna 2D Bluray spelare.http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Blu-ray_3D

Det du dock behöver är ett program för att köra bluray (3D). Tror inte (?) det finns några gratisprogram för det (någon annan får korrigera mig där).
Har själv Nero13 Platinum (buggig) samt även PowerDVD13 Ultra (stabil), för att se blurayfilmer på mina datorer. 3D kollar jag dock på en köpespelare kopplad till min smarttv.

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

Tack för ett perfekt och snabbt svar

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB