Permalänk
Medlem
Skrivet av JonnyRocker:

Oj, där hettade det till.
Är det den veckan i månaden kanske.

(Y) +1 för att du direkt drar till med en hint om att jag är kvinna och har mens. Good for you boy, din mor är säkert otroligt stolt över dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Hur stor är din gaderob och vad blir det till middag?

LINK

[Efter 5 försöket gick det ! ^^ ]

Permalänk
Medlem

Hur förkortade du dina sata kablar? Har försökt mig på denna mod http://metku.net/index.html?path=mods/baby-sata/index_eng men höljet på alla mina kablar är av mjuk gummi så det är typ omöjligt att få loss det i ett stycke :s

Permalänk

Imponerande bygge - Avis!

Sedan tycker jag du skall ta och lacka både IO-plåten och ljudkortets bracket mattsvarta (kanske rentav försöka få till lite "grovt" pulverlackad finish för att matcha aluminiumen) - de nuvarande färgerna på plåtarna gör inte resten av bygget rättvisa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur mycket kostade allt sammanlagt för bygget?

Permalänk
Medlem

Måste säga att du har bra smak, jag har samma modell på hörlurar och ljudkort...

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt som vanligt. Har ett Define R3 som står och skräpar, du kan få det om du gör nått snyggt av det

Permalänk

Sjukt kul å se dig göra nått av denna underbara låda Har en själv fast i svart.
Får man fråga var du fick tag på den väldigt korta sata-kabeln? skulle haft ett par sådana.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Hur mycket kostade allt sammanlagt för bygget?

Står på två ställen i tråden ^^ 3000 för Laine med 7900 i inköpspris om jag inte missminner mig

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Riktigt snyggt! Kan man beställa ett? Jag hittade din tråd för jag har tänkt bygga något liknande till mitt elpiano. Det ska dock vara helt passivt och ha plats för ett PCI, precis som ditt, men jag vet inte om jag orkar modda. I annat fall verkar det som att jag får gå upp i chassi-storlek...

Hade varit intressant att testa ljudkortet. Jag ska använda M-audio 2496 som har MIDI-interface och bra ASIO perfomance.

http://www.m-audio.com/products/en_us/Audiophile2496.html

Som sagt, riktigt snyggt bygge, väldigt inspirerande!

Nån fråga bara: hur och var har du skruvat fast PCI-kortet, och vad är det för runt hål bredvid det stora hålet som du har fräst upp för PCI-kortet?

Permalänk
Avstängd

En liten fråga bara, Laine, hur kommunicerar du med datorn? Använder du fjärrkontroll eller tangentbord och bildskärm? Det senare torde väl dra ner på det stilrena mumsmumset som din Nano erbjuder?

Permalänk
Medlem

Dayum vad snyggt!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Laine eller någon annan, vet att det här är en jättegammal tråd, tänkte just starta ett F1C EVO WS-bygge och undrar var man enkelt får tag på 7.4x5mm honkontakter med skruvstift så man slipper borra hål i chassit? Elfa verkar inte ha något och mitt KMPKT Dynamo Mini kom med en kontakt som är avsedd för två skruvar på varsin sida om själva hålet för kontakten.