Permalänk

Corsair Vengeance 2000

Tjenare! Det är nämligen så att mitt headset nyligen gick sönder och då gick de bra att jag tog min brorsas Corsair, men den spelar in all jag säger andas eller om jag rör på micken utan att jag har några inställningar på så att den ska göra det. Detta händer även på min laptop men min brorsa har aldrig haft problemet, jag har de nyaste drivrutinerna och mjukvaran för headsetet? Någon flitig här som har någon idé?

PS även om micken är inaktiverad inne i inspelningsenheter eller om jag går från avståndet av det trådlösa så spelar den fortfarande in och brusar.

Permalänk

Hade ett par 1600 för ett tag sedan, för mig var det bara att dra ner "looping" eller något i den stilen i corsairs softwear.
borde nog finnas för dig med.

Permalänk

Umm

Tjena, har redan softwaren http://gyazo.com/3cda4a23a5c378b4a4a5d73b777f4141 finns inget intressant man kan greja med där, kommer även som ett brusande ljud? Störande som tusan men får väl ignorera det antar jag. Har vart i kontakt med Corsair support men de var väldigt "dåliga" på att hjälpa och är inte så nöjd.

Permalänk
Medlem

När jag kontaktade Corsair om samma sak så sa dem att det var för att man skulle höra själv om man pratade för högt, du måste ställa in micken i rätt läge så du inte hör dig själv, för mig är det i höjd med näsan.

Ledsen att jag inte kan hjälpa mera men tror man måste leva med det och arbeta runt det.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.