Musik på Hemsidan Bra/dåligt?

Permalänk
Medlem

Musik på Hemsidan Bra/dåligt?

Har nu märkt att sweclockers har börjat spela upp musik/annonser med ljud på hemsidan. Enligt mig är det helt otroligt jävla störande att behöva stänga av det hela tiden xd någon som vet hur man blockar just den annonsen?

Plus vad tycker ni om det hela?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Wuuuut?
Aldrig märkt. Kan du förklara lite mer vad det är för något?

Permalänk
Medlem

Har adblock av på Sweclockers. Aldrig hänt mig.
Luktar malware.

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk

Jag har inte märkt av någon annons som ska spela upp något ljud eller musik här på Sweclockers. Kör normalt med adblock men undantar sidor som jag vill stödja. (Sen att annonserna här är man ju intresserad av, kan ju hitta ett fynd. )

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Inte märkt någonting och jag kör utan adblock och allt sånt.

Permalänk
Medlem

MagicPlayer

Någon jävla MagicPlayer skit, kommer upp högt spelande musik efter cirka 2 sek, blir absolut galen xd Jag har Adblocker, men vill helst inte ha på den på sweclockers då jag vill stödja och det reklameras rätt schyssta prylar, men pågrund av musik skiten så får jag ta o sätta på adblocker tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zervzz:

Någon jävla MagicPlayer skit, kommer upp högt spelande musik efter cirka 2 sek, blir absolut galen xd Jag har Adblocker, men vill helst inte ha på den på sweclockers då jag vill stödja och det reklameras rätt schyssta prylar, men pågrund av musik skiten så får jag ta o sätta på adblocker tyvärr.

Finns inga såna annonser på SweClockers. Rensa på malware.

Permalänk
Medlem

hittade problemet, hade en extension på grooveshark som spelade upp skiten, inget fel på hemsidan bara min idioti ^^