Permalänk
Medlem

Rätt kabel?

Hej,

Fick igår "Dr Dre Beats" i present, men det saknas en kabel. Jag har svårt att hitta en sån på nätet.

Permalänk
Avstängd

Är inte det bara en vanlig 3,5mm hona till hona? Alltså vanliga hörlurskontakter passar i hålen på båda sidor? Inte helt tydligt på bilden dock så jag vet inte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zeus3K:

Hej,

Fick igår "Dr Dre Beats" i present, men det saknas en kabel. Jag har svårt att hitta en sån på nätet.

Saknas delar så be den som köpte att reklamera dem och få ett komplett set. Om de nu var nya alltså och inte begagnade.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem

Det bör väl stå någonstans vad som ska finnas med i lådan och då är det bara att jämföra

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Jag instämmer med andra här. Vad är det för kabel du ska ha? Det kan ju inte vara den på bilden för då skulle du ha haft den redan

Vad ska den göra?

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Medlem

Du skriver inte vilken kabel som saknas så blir svårt att hjälpa då

Är det äkta Beats? Eller nån av alla kopior som säljs på Blocket och Tradera?