Permalänk

logitech g35 headset

Jag köpte ett logitech g35 headset som sägs ha ett 7.1 surround ljud. Det följde inte med någon skiva så vet inte om man ska intalera några driv rutiner.

Det finns också en knapp på headsetet som ska kunna stänga av och på surround ljudet men jag hör ingen skillnad.

kan man få hjälp av någon kunning eller någon av egna erfarenheter av detta headset, tack på förhand!

Permalänk

Du går in på deras hemsida och laddar ned programvara och nya drivare.

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: EVGA SuperNova G3 850 CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: M.2 1 TB + SSD 4 TB + HDD 4 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av thedeefact:

Jag köpte ett logitech g35 headset som sägs ha ett 7.1 surround ljud. Det följde inte med någon skiva så vet inte om man ska intalera några driv rutiner.

Det finns också en knapp på headsetet som ska kunna stänga av och på surround ljudet men jag hör ingen skillnad.

kan man få hjälp av någon kunning eller någon av egna erfarenheter av detta headset, tack på förhand!

När jag köpte mitt G35 (2-3 år sen) följde det med en skiva, den var inuti en svart vikt kartongbit. Du kanske missade den? Annars borde det bara vara att gå till deras hemsida och ladda ner drivern.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk

allt funkar nu, gick in på deras hemsida, tack för svar!