Spotify i mitt sony hemmabio

Permalänk
Medlem

Spotify i mitt sony hemmabio

Hejsan! jag har en fråga till alla er! går det att ha spotify program i min sony bdv-e370 hemmabio? det finns youtube och lite annat skit redan på den.. men hittar inget sätt att lägga till spotify!? någon som vet får gärna hjälpa mig med detta!

Tack på förhand!
Hälsningar gwikman

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwikman:

Hejsan! jag har en fråga till alla er! går det att ha spotify program i min sony bdv-e370 hemmabio? det finns youtube och lite annat skit redan på den.. men hittar inget sätt att lägga till spotify!? någon som vet får gärna hjälpa mig med detta!

Tack på förhand!
Hälsningar gwikman

Kolla om den dyker upp som en Spotify Connect-Spelare.

Ska vara en högtalar-ikon bredvid volymkontrollen i Spotify, kolla om den finns där.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Kolla om den dyker upp som en Spotify Connect-Spelare.

Ska vara en högtalar-ikon bredvid volymkontrollen i Spotify, kolla om den finns där.

kan säga att jag har ingen större kolla på vart jag bör kolla igenom för ikoner men ska leta!!

Permalänk
Medlem

vill ju ha själva programmet/appen i hemmabio menyn

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwikman:

vill ju ha själva programmet/appen i hemmabio menyn

Tror inte att hemmabion stödjer det. Därav Spotify-Connect-idén, dvs. styra från mobilen, spela upp på hemmabion.

Fulkoppling till hemmabion: Gramofon

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Tror inte att hemmabion stödjer det. Därav Spotify-Connect-idén, dvs. styra från mobilen, spela upp på hemmabion.

Fulkoppling till hemmabion: Gramofon

okej men tror inte att min telefon eller dator hittade den:(

Permalänk
Medlem

Vad heter ens förstärkaren?

Permalänk
Medlem

sony bdv-e370

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Vad heter ens förstärkaren?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=567514 det är den jag har!!

Permalänk

Finns inget spotify connect. Du får köra någon annan slags "ful lösning", tex med en airport router och köra airplay, om du har iphone.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Finns inget spotify connect. Du får köra någon annan slags "ful lösning", tex med en airport router och köra airplay, om du har iphone.

sitter på en samsung telefon men får kör från den gamla telefonen och styra spotify med min nya

Tack för all hjälp hade jag inte frågat hade jag suttit ännu och sökt appen

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwikman:

sitter på en samsung telefon men får kör från den gamla telefonen och styra spotify med min nya

Tack för all hjälp hade jag inte frågat hade jag suttit ännu och sökt appen

Kollade du på Gramofon? Det var inget för dig?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |