Asus Transformer Book T300 Chi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Vad är SP om inte en hybrid? Förstår inte varför den skulle vara mindre hybrid än denna T300?

Så du sket i frågorna.

SP är en surfplatta som har ett skärmskydd med tangentbord. Den blir inte en laptop bara för att du kopplar ihop den med tangentbordet.

Gör så här med din sp3 http://i.imgur.com/His4Psl.jpg , sägs inte fungera så bra.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Så du sket i frågorna.

SP är en surfplatta som har ett skärmskydd med tangentbord. Den blir inte en laptop bara för att du kopplar ihop den med tangentbordet.

Gör så här med din sp3 http://i.imgur.com/His4Psl.jpg , sägs inte fungera så bra.

Tyckte kort sagt att frågorna inte var överdrivet seriösa. Varför skulle jag gå runt med min SP bärandes i bara tangentbordet? Vill jag bära den med tangentbordet på så viker man enkelt in det bakom och bär den bra mycket enklare än att hålla i tangentbordet. Men nej det går inte ställa den upp med vinkel under 90 grader mellan tangentbord och skärm. För övrigt fullkomligt ointressant.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av BrottOchStraff:

Grymt! Tycker den är rätt tjusig ändå. Du tror inte att batteritiden kan åtgärdas i firmware eller härledas till någon konstig inställning i power managment profilerna? Tycker den känns märkligt låg, lite av en deal breaker.

Det går alltid klämma ut det där lilla extra, men jag tror inte det skulle göra någon större skillnad i det här fallet. Asus Transformer Book T300 Chi ligger på den nivå man kan vänta sig när man ser till valet av processor och skärm (storlek och upplösning har en stor inverkan) i förhållande till batteriets kapacitet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Det går alltid klämma ut det där lilla extra, men jag tror inte det skulle göra någon större skillnad i det här fallet. Asus Transformer Book T300 Chi ligger på den nivå man kan vänta sig när man ser till valet av processor och skärm (storlek och upplösning har en stor inverkan) i förhållande till batteriets kapacitet.

Då kanske man ska hålla ett öga på 1080p versionen istället. Känner att betteriet är viktigare där än pixeltätheten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Tyckte kort sagt att frågorna inte var överdrivet seriösa. Varför skulle jag gå runt med min SP bärandes i bara tangentbordet? Vill jag bära den med tangentbordet på så viker man enkelt in det bakom och bär den bra mycket enklare än att hålla i tangentbordet. Men nej det går inte ställa den upp med vinkel under 90 grader mellan tangentbord och skärm. För övrigt fullkomligt ointressant.

Använder min så dagligen så helt intressant för mig.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Det går alltid klämma ut det där lilla extra, men jag tror inte det skulle göra någon större skillnad i det här fallet. Asus Transformer Book T300 Chi ligger på den nivå man kan vänta sig när man ser till valet av processor och skärm (storlek och upplösning har en stor inverkan) i förhållande till batteriets kapacitet.

Eller så kan man säga att batteriet är tilltaget väl i underkant (som nämndes i texten), som surfplatta står den sig inte direkt väl gällande just batteritiden, min atom drivna platta med 1200p panel har fler Wh. En riktigt bra recension var det i alla fall!

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::