Microsoft Outlook/Hotmail markerar SweClockers som skräp

Permalänk
Medlem

Microsoft Outlook/Hotmail markerar SweClockers som skräp

Osäker på om detta är rätt forumdel, men okej.

Av någon okänd anledning har Outlook lyckats markera SweClockers som Osäker användare. Jag vet inte om det är jag själv som lyckats dra något mail till skräppost, men vad jag kommer ihåg så har jag inte gjort det. Finns det någon svartlista som jag helt enkelt kan dra bort SweClockers ur? Det funkar ju så här, men skräppost uppdateras inte automatiskt och jag blir inte meddelad direkt när det kommer ett mail dit, vilket är rätt omständigt.

Visa signatur

:)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FilosofN:

Osäker på om detta är rätt forumdel, men okej.

Av någon okänd anledning har Outlook lyckats markera SweClockers som Osäker användare. Jag vet inte om det är jag själv som lyckats dra något mail till skräppost, men vad jag kommer ihåg så har jag inte gjort det. Finns det någon svartlista som jag helt enkelt kan dra bort SweClockers ur? Det funkar ju så här, men skräppost uppdateras inte automatiskt och jag blir inte meddelad direkt när det kommer ett mail dit, vilket är rätt omständigt.

Yup, hände likadant för mig idag. Markera meddelandet som "ej skräppost" så bör kommande epost hanteras likadant.

Permalänk
Inaktiv

Om du öppnar mailet finns det en knapp som heter "inte skräppost" i menyraden

Permalänk
Medlem
Skrivet av FilosofN:

Osäker på om detta är rätt forumdel, men okej.

Av någon okänd anledning har Outlook lyckats markera SweClockers som Osäker användare. Jag vet inte om det är jag själv som lyckats dra något mail till skräppost, men vad jag kommer ihåg så har jag inte gjort det. Finns det någon svartlista som jag helt enkelt kan dra bort SweClockers ur? Det funkar ju så här, men skräppost uppdateras inte automatiskt och jag blir inte meddelad direkt när det kommer ett mail dit, vilket är rätt omständigt.

Har hänt för mig också, hjälper inte heller att markera det som OK mail....mina hamnar fortfarande i skräpkorgen.

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Yup, hände likadant för mig idag. Markera meddelandet som "ej skräppost" så bör kommande epost hanteras likadant.

Skrivet av anon81912:

Om du öppnar mailet finns det en knapp som heter "inte skräppost" i menyraden

Skrivet av Ralle_81:

Har hänt för mig också, hjälper inte heller att markera det som OK mail....mina hamnar fortfarande i skräpkorgen.

Sant, har försökt hela dagen med det. Hjälper icke. Glömde att skriva det ;).

Visa signatur

:)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FilosofN:

Sant, har försökt hela dagen med det. Hjälper icke. Glömde att skriva det ;).

Gör en regel som flyttar all post från sweclockers till inkorgen